Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 17.10.2022 mi Slevomat.cz vymazal neoprávněně kredity z mého účtu, které měli platnost minimálně do dubna 2023.
Nedostal jsem žádné oznámení o tomto odebrání kreditů. jen na účte bylo napsáno korekce a - 14585.
Kredity jsem zakoupil a připsal na svůj účet v termínu od dubna 2022 až do října 2022. Měli platnost vždy rok od připsání.
Na reklamaci mi neustále odepisují, že nastalou situaci řeší, ale je to už více jako měsíc a řešení stále nikde,
Tak prosím o radu co s tím mohu udělat.
Děkuji
Miloš Sedlo
17. 10. 2022 100 kr Bonus
17. 10. 2022 -14 585 kr Korekce
14. 10. 2022 -10 kr Vypršelo
13. 10. 2022 130 kr Dárkový poukaz
13. 10. 2022 480 kr Dárkový poukaz
13. 10. 2022 100 kr Dárkový poukaz
Vrácení kreditů zpět na účet.
|
Tweet |
Kredity společnosti Slevomat.cz, s.r.o. patří mezi benefity, které tato společnost poskytuje. Podle podmínek užití (dostupných zde: https://www.slevomat.cz/podminky-uziti) bodu 11.2 "...je takové Kredity možné uplatnit pouze ve lhůtě stanovené ze strany Slevomat.cz (dále jen „Expirace“). Pokud Uživatel Kredity do doby Expirace neuplatní, pak takové neuplatněné Kredity propadají bez nároku na jakoukoli náhradu a není možné je již dále uplatnit." Jestliže tedy ke smazání Kreditů spotřebitele došlo z důvodu expirace, není možné je vymáhat zpět.
Pokud by byly Kredity poskytnuté za úplatu, není možné je bez vědomí spotřebitele smazat. Společnost by měla spotřebitele informovat o blížící se Expiraci kreditů.
Jestliže byly Kredity smazány, ačkoli neuplynula lhůta pro jejich Expiraci, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost předáváme společnosti k vyjádření.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.