Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Viagogo si platí prvni misto pri vyhledavani na google vstupenek, byly dvakrat predrazene.
Vstupenky mely byt dodány poštou 3 dny pred konanim akce, 2 dny pred akcí jsem to již nevydrzel a vstupenky zakoupil jinde.
Do společnosti jsem se taky zázračně dovolal, ale moje stiznost byla nakonec v utery vecer (den pred koncertem) zamitnuta, protože jsem si mel pry vstupenku stahnou elektronicky.
Po precteni, ze Viagogo prodava jednu vstupenku vice lidem jsem se ale bál si vstupenku i stahovat, protože by se taky mohlo stát, že mě turniket nepustí, když přijdu na řadu později.
Momentálně reklamuji transakci u Komercni banky.
To je asi jediny opravny prostředek, ktery v tomto státě existuje.
Lucie v Opeře Pardubice - říjen 2022
Navraceni peněz za poštou nedodane vstupenky
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí .
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Rozhodný je v tomto případě i zvolený či domluvený způsob dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány nebo budou dodány jiným způsobem, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval, jak již dle popisu učinil.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Dle obchodních podmínek společnosti je také možné obrátit se na Českou obchodní inspekci, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Jestliže se spor nevyřeší mimosoudní cestou, o kterou se spotřebitel snaží, je možné se nároku domáhat soudně.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.