Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Balíček si Zasilkovna přebrala 16.11. na expediční depo, doručeny do boxu byl až dnes 23.11.a zrovna s upozorněním na možnost vyzvednutí mi došla i výzva, že na vyzvednutí zbývá pouze 16 hodin! Jindy bývá box alespoň do půlnoci dalšího dne. Slibuji doručení za dva dny a teď si to budu muset nějak zařídit, abych stihla balík vyzvednout.. Po všech předchozích botách Zasilkovny vč. ztraceni balíku, toto bylo poslední využití služeb.
Delší doba doručení, nebo alespoň oznámit doruceni dříve než, než 16 hodin do vypršení lhůty na vyzvednutí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.