Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#62413Dlouhá doba doručování a krátká doba na vyzvednutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2022, před 2 lety

Hana Dvořáková

Znění stížnosti

Balíček si Zasilkovna přebrala 16.11. na expediční depo, doručeny do boxu byl až dnes 23.11.a zrovna s upozorněním na možnost vyzvednutí mi došla i výzva, že na vyzvednutí zbývá pouze 16 hodin! Jindy bývá box alespoň do půlnoci dalšího dne. Slibuji doručení za dva dny a teď si to budu muset nějak zařídit, abych stihla balík vyzvednout.. Po všech předchozích botách Zasilkovny vč. ztraceni balíku, toto bylo poslední využití služeb.


Požadované řešení

Delší doba doručení, nebo alespoň oznámit doruceni dříve než, než 16 hodin do vypršení lhůty na vyzvednutí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2022 10:01, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.