Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
23.11.2022 jsem obdržel SMS, že potvrzují platbu pro Buzzmobi ve výši 99,- Kč za Gaming. Přehled plateb a nastavení platebních služeb, že naleznu na moje O2. Druhá SMS mi oznamovala, že jsem si aktivovala předplatné Buzzmobi.
http://az19.net/T3aH4p v cene 99 Kc/tyden. Zruseni predplatneho https://ccmob.mobi/cz/609. Pomoc buzzmo+420 800210280
Na uvedených stránkách nic zrušit nelze. Na zavolání se ozve špatně mluvící paní, kdy řekne, že tam nikdo není.
Chtěla bych uvést, že jsem si nic neobjednávala, nic neaktivovala.
Prosím o prověření a pomoci, jak se z této údajné registrace dostat.
Děkuji
Winzi Jiří.
Služby Mobbile za Gaming jsem neobjednala a nevyužívala.
Vrácení peněz,blokování služeb,webu.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. V případě sporu bude muset tuto skutečnost prokazovat podnikatel, v opačném případě nemá na plnění právní nárok a jedná se tak o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že ten, kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Na žádost spotřebitele může operátor zablokovat tyto platby, tím však nemusí dojít k ukončení závazku. Je vhodné tedy kontaktovat i poskytovatele služby s výpovědí (možného) závazku, která však není uznáním oprávněnosti pohledávky. Výpověď je možné zaslat písemně (doporučeným dopisem s dodejkou) na adresu společnosti INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L., Av. Jerónimo Roure 49, 2º B Puerto de Sagunto 46520 - VALENCIA (SPAIN).
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.