Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62419Zrušený konzert GREGORIAN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2022, před 2 lety

Jan Kosík

Znění stížnosti

Vážení,
společnost smsticket.cz mi odmítá vrátit vstupné za zrušený konzert Gregorian. Dle výpisu z účtu byly peníze poukázány na SMSTICKET.CZ, Štefánikova 836/1, Veveří, Brno, 802 00.

přeposílám komunikaci:

Dobrý den

z internetových stránek (https://www.gregorian2020.cz/
(https://www.gregorian2020.cz/)) jsem se dozvěděl, že koncert GREGORIAN - 20
th Anniversary World Tour, který se měl původně konat 13.3.2020 (náhradní
termín je 12.2.2022 )od 19:00 v Praze je definitivně zrušen.

Žádám Vás o vrácení vstupného ve výši 5560 Kč na č.ú. ....

Čísla vstupenek:

171-176-5

365-004-0

669-647-6

815-753-9

S pozdravem

...


Produkt

koncert GREGORIAN - 20 th Anniversary World Tour, který se měl původně konat 13.3.2020 (náhradní termín je 12.2.2022 )od 19:00 v Praze je definitivně zrušen. Čísla vstupenek: 171-176-5, 365-004-0, 669-647-6, 815-753-9


Požadované řešení

Žádám Vás o vrácení vstupného ve výši 5560 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 11:04, před 2 lety

Zprostředkovatel splnil svou smluvní povinnost tím, že spotřebiteli zajistil vstupenky a pořadateli uhradil jejich cenu. Pro vrácení peněz je třeba kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud již tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považuje se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.