Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.11.2014 jsem učinil objednávku na http://www.tomtop.eu. Zboží: hodinky s GSM telefonem. Zboží jsem obdržel dne 27.11.2014 a to již s prvním problémem, když zboží bylo zasláno na fakturační adresu místo doručovací, jak bylo uvedeno v objednávce. Zboží bylo převzato neoprávněnou osbou. Další problém nastal při rozbalení. Hodinky jevily znaky po dřívějším používání, mírně poškozené a 1ks baterie (dodávka obsahovala 2ks) nafouklá a zcela nefunkční. Týž den po obdržení zboží(27.11.2014) jsem napsal prodejci dle smluvních podmínek, že odstupuji od smlouvy o koupi těchto hodinek. Hodinky s celým balením jsem zaslal zpět prodejci(28.11.2014) v takovém stavu v jakém je prodejce poslal. Bez odezvy. Zdělení o odstoupení od smlouvy bylo zasláno prodejci ve dnech 28.11.2011, následně 03.12.2014, následně 06.12.2014, následně 13.12.2014, a mnoho dalších i doporučenou cestou. Bez jakékoli reakce dodnes. Pouze 19.12.2014 mi někdo napsal e-mail z pochybné adresy gmail.com, kde mi bylo zděleno. Jestli chci nové hodinky zaslat, nebo si pro ně přijdu osobně. Od 27.11.2014 jednám o odstoupení od smlouvy, bohužel prodejce reaguje pouze výměnou zboží. Prodejce byl již v roce 2015 2x vyzván k uhrazení dlužné částky po odstoupení od smlouvy, jediná odpoveď přišla, že na odstoupení od smlouvy nemám právní nárok a trvá na vyřízení věci výměnou zboží za jiný kus. K dnešnímu dni tj.13.03.2015 nebylo z mě známých důvodů přijato odstoupení od smlouvy o nákupu tohoto zboží a postupováno dle OZ pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dní.
Jedná se o zboží: Chytré hodinky s mobilem GSM - model SMART GSM 955 v ceně 1.990,-kč
Plné navrácení kupní ceny za zboží, uhrada poštovného: 2x za balík, 4x doporučený dopis, celkový podrobný výpis nákladů dostal prodejce prokazatelně min 3x. Poslední dnes tj.13.03.2015
|
Tweet |
V případě koupě zboží na dálku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, případně může důvod uvést. Z obsahu projevu vůle musí být patrné, že vůle spotřebitele směřuje k zániku smlouvy. Odstoupení je účinné doručením prodávajícímu. Ten má povinnost vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Pokud prodávající v dané lhůtě peníze nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.