Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#62420Nedoručení zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2022, před 2 lety

Zdeňka Maškova

Znění stížnosti

Aniž by mě zásilkovna kontaktovala,dvakrát v jednom týdnu,odeslala balíčky zpět na Zalando a vůbec se je mě nepokoušela doručit !!! Zasilkovna mě nedokázala vysvetlit proč se tak stalo a Zalanda bohužel neposila vrácene balicky zpet.Takze jsem dvakrát přišla o objednané zboží o které jsem měla velký zájem.Spolecnost PPL mi dodává balíčky bez problemu,tak nechápu,kde má zásilková problém.


Produkt

Doruceni baliků od Zalanda(Zalanda lounge)


Požadované řešení

Chtěla bych,aby balíky posilané ze Zalanda,byly dodány na uvedenou adresu v případě zasilkovna domů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2022 11:42, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 13:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.