Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Aniž by mě zásilkovna kontaktovala,dvakrát v jednom týdnu,odeslala balíčky zpět na Zalando a vůbec se je mě nepokoušela doručit !!! Zasilkovna mě nedokázala vysvetlit proč se tak stalo a Zalanda bohužel neposila vrácene balicky zpet.Takze jsem dvakrát přišla o objednané zboží o které jsem měla velký zájem.Spolecnost PPL mi dodává balíčky bez problemu,tak nechápu,kde má zásilková problém.
Doruceni baliků od Zalanda(Zalanda lounge)
Chtěla bych,aby balíky posilané ze Zalanda,byly dodány na uvedenou adresu v případě zasilkovna domů.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.