Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#62421Nemravné cenové praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2022, před 2 lety

Vlacdímír Lipský

Znění stížnosti

Vaše cenové praktiky jsou přímo hnusné a vaší firmy nedůůstojné.
Uvedu příklad: Sklenice okurek ZnujmiA-PŮVODNÍ CENA 27kČ (ČTI 80kČ) SE PŘEZ NOC ZDRAŽÍ NA 79,90 (čti 80) a to stojí stále ve stejném regálu.Za cca dnů viz aktuájní leták se stejná sklenice zlevní na 44,90 (čti 50),ale už s cedulkou S U P E R CENA .Další příklad: Kostka kvasnic-původní cena3,50 se zdraží na 8kč-tentokrát bez označení SUPER nebo slevy např na 6,90.Jmenovat bych mohl desítky dalších příkladů (kuřecí prsa,rum,atd). Patrně si podobné praktiky dovolujete proto,že vaše provozovny jsou strategicky dobře umístěné a hlavně důchodci nechtějí,nebo nemohou vzhledat solidnější obchod.
Pokud to umíte styďte se. Vladimír Lipský Děčín



Děčín 23.11 2022


Požadované řešení

Polepšete se


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2022 15:20, před 2 lety

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění slev, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).

Na tuto problematiku již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele obsahuje ustanovení, které ukládá prodejcům povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy. Novela by měla být účinná již ke konci tohoto roku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2022 15:27, před 2 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem,

BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2023 23:30, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 14:45, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.