Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vaše cenové praktiky jsou přímo hnusné a vaší firmy nedůůstojné.
Uvedu příklad: Sklenice okurek ZnujmiA-PŮVODNÍ CENA 27kČ (ČTI 80kČ) SE PŘEZ NOC ZDRAŽÍ NA 79,90 (čti 80) a to stojí stále ve stejném regálu.Za cca dnů viz aktuájní leták se stejná sklenice zlevní na 44,90 (čti 50),ale už s cedulkou S U P E R CENA .Další příklad: Kostka kvasnic-původní cena3,50 se zdraží na 8kč-tentokrát bez označení SUPER nebo slevy např na 6,90.Jmenovat bych mohl desítky dalších příkladů (kuřecí prsa,rum,atd). Patrně si podobné praktiky dovolujete proto,že vaše provozovny jsou strategicky dobře umístěné a hlavně důchodci nechtějí,nebo nemohou vzhledat solidnější obchod.
Pokud to umíte styďte se. Vladimír Lipský Děčín
Děčín 23.11 2022
Polepšete se
|
Tweet |
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění slev, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).
Na tuto problematiku již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele obsahuje ustanovení, které ukládá prodejcům povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy. Novela by měla být účinná již ke konci tohoto roku.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.