Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zistil som opakovanu platbu za nevyziadanu SLuzbu, pricom si nie som vedomy ze by som si u zriadovatela zakladal ucet.
Moj email nie je v databaze emailov poskytovatela, preto si neviem nechat poslat zabudnute heslo ani sa prihlasit do uctu kde by som sa dostal k spravovaniu predplatneho.
Neviem podat ani pisomnu ziadost o zrusenie konta podla obchodnych podmienok poskytovatela, kedze nedokazem zisti pod akym emailom alebo uzivaelskym menom je vedeny ucet na zaklade ktoreho mi je platba strhavana.
Ziadam o vyrozumenie akym sposobom v takomto pripade postupovat a zrusit opakovanu platbu.
Ziadam o vyrozumenie akym sposobom v takomto pripade postupovat a zrusit opakovanu platbu a ucet.
|
Tweet |
Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Neznámé registrační údaje by neměly mít vliv na výpověď smlouvy při dostatečném identifikování účtu, ze kterého je částka stržena.
Podnikatel v obchodních podmínkách dále uvádí, že před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň.
Podľa uvedeného čísla karty (posledné štvorčíslie) a dátumu transakcie sme platbu a registračný email k profilu v platobnej bráne vyhľadali.
Predplatné - opakovanie platby bolo už v platobnej bráne zrušené 24.11.2022.
Predplatné – opakovanie platby bolo zrušené a profil vymazaný.
Hodnocení:
Komentář: poprosim o vymazanie cisla mojej karty ktoru uviedla spolocnost v svoje mojej reakcii