Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na výdejní místo zásilkovny v Liběchově - Mispektrum s.r.o
Už nejmíň po desáté se mi stalo, že jsem si zde nechala uložit balíček avšak když jsem dorazila ve 14:00 prodejna byla zavřená i přes otevírací dobu do 16:00.
Čas od času se stane že není otevřená vůbec a na dveřích pouze nápis dnes zavřeno.
Prosím o sjednání nápravy, opravdu mi nepřijde vhodné aby si lidé jezdili pro balíčky někam kde je věčně zavřeno i přes určenou otvírací dobu.
22.11 - ve 14:00 Liběchov
Bylo by fajn kdyby dodržovali otevírací dobu ,dle rozpisu na dveřích a na svých stránkách.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.