Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62452Dřívější odjezd autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2022, před 2 lety

Ellen Vejsová

Znění stížnosti

Dobrý den každé rano jezdíme MHD čísla 24,13,26 a neustále autobusy jezdí o 2-3 minuty dříve tudíž nestíhám nastoupit a musíme na zastávce čekat na další spoj poté nám nevychází přítomnost ve škole. Prosím o vyřešení této stížnosti děkuji.


Požadované řešení

Počkat do požadovaného času v který má autobus odjíždet i když tu je dříve ,počká


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2022 09:53, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.