Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatil jsem si z nudy Badoo premium na jeden den, ovšem už jsem si nepřečetl opakované strhavání, nejde mi to nikde ukončit a nadále nechci platit každý den 79 korun. Automatické strhavání mám vypnuté, v appleID v sekci předplatné není nic od Badoo, snad jediné co mě napadá je zablokovat kartu.
Badoo premium na jeden den
Ukončení předplatného, peníze ať si nechají, hlavně ať už nestrhavají další.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Byla-li automatická prolongace sjednána v rámci registračního formuláře (resp. byl-li na ní spotřebitel srozumitelně upozorněn v rámci registrace), a nikoliv pouze v obchodních podmínkách nebo jiném externím dokumentu, je platná.
Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://badoo.com/help/?section=25) je možné automatické platby ukončit prostřednictvím nastavení v profilu zákazníka. V případě, že došlo k poučení pouze v obchodních podmínkách, došlo k zániku smlouvy po původně sjednané době trvání smlouvy, řečeno jinak nedošlo k automatickému prodloužení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.