Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Údajně je tam někde malými písmeny napsáno, že se jedná o cenu od jiného data , než které je aktuální. Konkrétně jsem včera (23.11.) nakoupila v prodejně Penny Žalanského (00542, pokladně č. 2 ve 20,10, pokladní č.96/96 č. dokl. 5005 kyšku, která byla označena cenou 9,90, účtováno mi bylo 22,90!!! JIná c ena nikde nebyla! . Navíc mi byla účtována hladká mouka dvakrát, ačkoliv jsem měla jen jednu(uznávám, že jsem si měla této skutečnosti všimnout dřív, přesto je toto neodpustitelné!!!
Kyška Valašská 2 ks
Změna vedení prodejny, je třeba důsledně dodržovat předpisy a zboží , které je v akci až druhý den, řádně označovat.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Pokud bylo zboží (mouka) zaúčtováno dvakrát, ačkoli spotřebitelka zakoupila zboží pouze jednou, pak by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vydání bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.