Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 1.3.2015 jsem reklamovala rekreační obuv zakoupenou 14.11.2014 v obchodním centru Paráda -v obuvi DAICHMANN ve Frýdku-Místku.
U obuvi došlo pouze po měsíci nošení k propadnutí podrážky u obou bot a podešví.
Reklamace byla zamítnuta s tím,že se jedná o opotřebení zboží způsobené obvyklým používáním.Ještě upřesńuji,že reklamaci jsem sice vyřizovala až po třech a půl měsících od zakoupení,ale syn již pak po tom měsíci boty už nepoužíval a stejně se již v nich nedalo ani chodit - a i tak přes krátkou dobu od zakoupení jsem byla prodavačkou upozorněna na to,že jsem měla dojít ihned po měsíci.To jistě chápu,ale nemíním vysvětlovat,že jsem z časových důvodů tehdy nemohla a syn v botech již taky nechodil.Ale to si vymluvit nenechala.
Kupní cena bot byla 699 Kč,což není zanedbatelná částka,aby se daly boty používat tak krátkou dobu.
Vzhledem k tomu,že již dříve nám byla reklamace zamítnuta i u jiné obuvi - došla mi trpělivost,protože si myslím,že cena poměr kvalita - je opravdu hrozná.
Věřím tomu,že se spousta zákazníků nemíní dohadovat a stížnosti na reklamace nepostoupí dál.
Rovněž vidím,že posouzení reklamací prodejce k zákazníkům jsou většinou negativní - opravdu to nevrhá dobré světlo na prodejní společnost.
Přesto budu doufat v kladné vyřízení stížnosti......
VIKTORY rekreační obuv 17136751/44 rekl. protokol 0260078
Vrácení peněz
|
Tweet |
Zboží by mělo splňovat předepsané požadavky. U obuvi lze předpokládat, že její životnost je delší než 3 měsíce a za takovou dobu by nemělo dojít k obvyklému opotřebení, pokud spotřebitelka dodržovala zásady užívání obuvi.
Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytla v době 24 měsíců od převzetí věci. Přičemž se má z to, že projeví-li se vada během šesti měsíců od převzetí, zboží bylo vadné již v okamžiku převzetí.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.