Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6247Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2015, před 10 lety

Martina Turková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 1.3.2015 jsem reklamovala rekreační obuv zakoupenou 14.11.2014 v obchodním centru Paráda -v obuvi DAICHMANN ve Frýdku-Místku.
U obuvi došlo pouze po měsíci nošení k propadnutí podrážky u obou bot a podešví.
Reklamace byla zamítnuta s tím,že se jedná o opotřebení zboží způsobené obvyklým používáním.Ještě upřesńuji,že reklamaci jsem sice vyřizovala až po třech a půl měsících od zakoupení,ale syn již pak po tom měsíci boty už nepoužíval a stejně se již v nich nedalo ani chodit - a i tak přes krátkou dobu od zakoupení jsem byla prodavačkou upozorněna na to,že jsem měla dojít ihned po měsíci.To jistě chápu,ale nemíním vysvětlovat,že jsem z časových důvodů tehdy nemohla a syn v botech již taky nechodil.Ale to si vymluvit nenechala.
Kupní cena bot byla 699 Kč,což není zanedbatelná částka,aby se daly boty používat tak krátkou dobu.
Vzhledem k tomu,že již dříve nám byla reklamace zamítnuta i u jiné obuvi - došla mi trpělivost,protože si myslím,že cena poměr kvalita - je opravdu hrozná.
Věřím tomu,že se spousta zákazníků nemíní dohadovat a stížnosti na reklamace nepostoupí dál.
Rovněž vidím,že posouzení reklamací prodejce k zákazníkům jsou většinou negativní - opravdu to nevrhá dobré světlo na prodejní společnost.
Přesto budu doufat v kladné vyřízení stížnosti......


Produkt

VIKTORY rekreační obuv 17136751/44 rekl. protokol 0260078


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2015 13:23, před 10 lety

Zboží by mělo splňovat předepsané požadavky. U obuvi lze předpokládat, že její životnost je delší než 3 měsíce a za takovou dobu by nemělo dojít k obvyklému opotřebení, pokud spotřebitelka dodržovala zásady užívání obuvi.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytla v době 24 měsíců od převzetí věci. Přičemž se má z to, že projeví-li se vada během šesti měsíců od převzetí, zboží bylo vadné již v okamžiku převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2015 13:27, před 10 lety

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 18:07, před 10 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.