Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#62479Alza.cz mi neumožní zrušit moji registraci na jejich portálu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2022, před 2 lety

Jiří Dvořáček

Znění stížnosti

Více jak 10 let jsem byl zákazníkem Alzy.cz. Rozhodl jsem se od tohoto prodejce odejít a to z důvodu, že mi zásilky posílá přes Českou poštu a jsou s tím neskutečné problémy při doručování. Několikrát jsem je žádal, aby mi dali vybrat, kdo mi zásilku přiveze, ne, neexistuje. Taky jsem zjistil, že objednávky nad 10.000,- Kč chtějí platit dopředu kreditní kartou, takže to si kartu zřizovat kvůli tomu nebudu. Měl jsem u nich 80 uzavřených, vyřízených a zaplacených objednávek. Teď po pokusu zrušit tento účet se objevuje hláška, že účet se nedá zrušit, protože u mého účtu je nějaký "neuhrazený doklad". Po telefonickém hovoru s jejich linkou v Praze mi bylo sděleno, že některý z dodavatelů, který mi dodával jejich zboží, nezaplatil částku která byla mnou zaplacena a kurýrem už ale ne. Takže, co já mám co společného s jejich spory s dodavateli? Na to mi nedokázali odpovědět. Nebo že by chtěli peníze ještě jednou ode mne? Všech mých 80 objednávek je vyřízených, žádné dluhy u nich nemám, přesto nemohu registraci zrušit. To, že mne to neumožňují podle mne porušují zákon.


Produkt

zrušení registrace na portálu Alza.cz


Požadované řešení

Chci mít principiálně možnost, zrušit u ALZA.CZ svoji registraci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2022 14:30, před 2 lety

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2022 15:46, před 2 lety

Spotřebitel nás informoval, že jeho registrace byla zrušena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.