Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62486Pravidelné odjezdy později nebo dřív

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2022, před 2 lety

Tereza Valentová

Znění stížnosti

Dobrý den, je opravdu nemilé, když neustále nestíhám kvůli řidičům, kteří odjíždí ze zastávky o několik minut později, ale dokonce i dříve a nepočkají ani, když vidí že dobíhám. Když už tedy autobus stihnu, tak jsou řidiči extrémně nepříjemní a několikrát jsem musela z autobusu vystoupit protože neuznali platný ISIC v aplikaci ALIVE app.
Autobusový linka č. 316
Místo nástupu: Velké Přílepy, Pražská / Bořislavka


Produkt

Naposledy se to stalo dnes ráno, autobus, který měl dojíždět ze zastávky ve 6:25 odjel již před 6:23, jelikož v tento čas jsem přišla na zastávku


Požadované řešení

Dodržování jízdního řádu, uznávání ISIS průkazu v aplikaci ALIVE APP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2022 07:25, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 15:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.