Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, je opravdu nemilé, když neustále nestíhám kvůli řidičům, kteří odjíždí ze zastávky o několik minut později, ale dokonce i dříve a nepočkají ani, když vidí že dobíhám. Když už tedy autobus stihnu, tak jsou řidiči extrémně nepříjemní a několikrát jsem musela z autobusu vystoupit protože neuznali platný ISIC v aplikaci ALIVE app.
Autobusový linka č. 316
Místo nástupu: Velké Přílepy, Pražská / Bořislavka
Naposledy se to stalo dnes ráno, autobus, který měl dojíždět ze zastávky ve 6:25 odjel již před 6:23, jelikož v tento čas jsem přišla na zastávku
Dodržování jízdního řádu, uznávání ISIS průkazu v aplikaci ALIVE APP
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.