Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62487Prodej jízdenek ve stanici Opava východ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2022, před 2 lety

Lubomíra Hladoníková

Znění stížnosti

Dobrý den. Musím poukázat na stanici Opava východ a s tím spojený prodej jízdenek v ranních spojích. Do Ostravy Svinov jezdím již 12 let. V ranních spojích , kdy lidé nejvíce jezdí byla dnes otevřena jen jedna přepážka 25.11.2022. Přitom jsou tam 4 přepážky. Dnes 25.11.2022 v 6.h 15. min jsem si chtěla jako každý den koupit jízdenku do Ostravy Svinov s odjezdem 6h25min. Bohužel jsem tento vlak nestihla z důvodu obří dlouhé fronty cestujících , když byla otevřena pouze jedna přepážka a uvnitř byli přitom několik vašich zaměstnanců a hezky se smáli a povídali si . U přepážky obsluha velmi pomalá a měla to pěkně jak si říká na salámu , že je před přepážkou fronta až ven. Když se tam zákazník sekne a vyřizuje jízdenky delší dobu, lidem všechny spoje ujedou. Což se také stalo. Pří požádání ať otevřou další přepážku nám nehezky bylo sděleno , že si mění směny , přitom tam bylo plno zaměstnanců. Denně jezdím takto ráno a tohle sdělení bylo lživé , protože vždy jsou otevřeny přepážky dvě. Dříve byly otevřeny často i přepážky tři. Dost dobře nechápu co tam ti zaměstnanci dělají , když tam byly určitě čtyři. Prostě a jednoduše zaměstnancům se nechtělo pracovat. Byla bych ráda o prošetření mé stížnosti, pokárání zaměstnanců a nápravu. Chválím u přepážek zaměstnance Ostravy Svinov, kde se tohle nestává , protože svou práci vykonávají poctivě na rozdíl od Opavy . Děkuji Hladoníková L.


Požadované řešení

Prošetření stížnosti, pokárání zaměstnanců , kompenzace mého pozdního příjezdu do práce a hlavně náprava .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2022 09:30, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.