Společnost


Františkovy Energie s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62491Reklamace, chybná fakturace plynu r,2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2022, před 2 lety

Anna Nešporová

Znění stížnosti

Na fakturu 2103484 za plyn r.2021 jsem reklamovala e-meilem, že fa. je chybně účtovaná, následně jsem obdržela novou fa.2201618 z22.2.2022, kde
jsem zjistila další chyby. Po reklamaci 15.12.2021 jsem tak učinila několikrát a vždy "automatická odpověď" že je vše v pořádku, ale není.
Jedná se z vaší strany o nedoplatek, ale podle mého mám přeplatek, který
pochopitelně bych chtěla vrátit. Snažila jsem se o to skoro rok.
Dokonce jste mi předali podniku "rychlé řešení pohledávek".
Žádám vás o dořešení problému, děkuji za laskavost.

Anna Nešporová


Požadované řešení

Jak už je uvedeno ,jedná se o chybné vystavené faktury za plyn r.2021
Pokud se budete věnovat mé žádosti spojte se meilem nebo telefonem
vše ráda vysvětlím. Já sama jsem telefonovala mnohokrát, ale ozval se pouze záznamník.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2022 11:07, před 2 lety

V případě, že vyúčtování není dle spotřebitele v pořádku, může spotřebitel toto vyúčtování reklamovat přímo u dodavatele energií. Pokud bude reklamace zamítnuta, může se obrátit na Energetický regulační úřad a zamítnutí této reklamace rozporovat.

V případě, že reklamace nebyla vyřízena vůbec, má spotřebitel právo na náhradu, která v případě pozdního vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu činí dle vyhlášky ERÚ č. 545/2006 Sb. 750 Kč za každý den, nejvýše 7 500 Kč.

Více informací lze zjistit na našich stránkách (např. zde: https://www.dtest.cz/clanek-7944/jak-na-reklamaci-vyuctovani-spotreby-energii) či na stránkách Energetického regulačního úřadu (např. zde: https://www.eru.cz/reklamujete-vyuctovani-u-dodavatele-energii-za-pozdni-vyrizeni-mate-narok-na-financni-nahradu).

Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad (www.eru.cz, adresa: Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, telefon: 564 578 666 – ústředna).

V případě potřeby se lze také obrátit na bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:59, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.