Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na fakturu 2103484 za plyn r.2021 jsem reklamovala e-meilem, že fa. je chybně účtovaná, následně jsem obdržela novou fa.2201618 z22.2.2022, kde
jsem zjistila další chyby. Po reklamaci 15.12.2021 jsem tak učinila několikrát a vždy "automatická odpověď" že je vše v pořádku, ale není.
Jedná se z vaší strany o nedoplatek, ale podle mého mám přeplatek, který
pochopitelně bych chtěla vrátit. Snažila jsem se o to skoro rok.
Dokonce jste mi předali podniku "rychlé řešení pohledávek".
Žádám vás o dořešení problému, děkuji za laskavost.
Anna Nešporová
Jak už je uvedeno ,jedná se o chybné vystavené faktury za plyn r.2021
Pokud se budete věnovat mé žádosti spojte se meilem nebo telefonem
vše ráda vysvětlím. Já sama jsem telefonovala mnohokrát, ale ozval se pouze záznamník.
|
Tweet |
V případě, že vyúčtování není dle spotřebitele v pořádku, může spotřebitel toto vyúčtování reklamovat přímo u dodavatele energií. Pokud bude reklamace zamítnuta, může se obrátit na Energetický regulační úřad a zamítnutí této reklamace rozporovat.
V případě, že reklamace nebyla vyřízena vůbec, má spotřebitel právo na náhradu, která v případě pozdního vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu činí dle vyhlášky ERÚ č. 545/2006 Sb. 750 Kč za každý den, nejvýše 7 500 Kč.
Více informací lze zjistit na našich stránkách (např. zde: https://www.dtest.cz/clanek-7944/jak-na-reklamaci-vyuctovani-spotreby-energii) či na stránkách Energetického regulačního úřadu (např. zde: https://www.eru.cz/reklamujete-vyuctovani-u-dodavatele-energii-za-pozdni-vyrizeni-mate-narok-na-financni-nahradu).
Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad (www.eru.cz, adresa: Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, telefon: 564 578 666 – ústředna).
V případě potřeby se lze také obrátit na bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.