Společnost


VETAMIX s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62497Prodej zboží, které neodpovídá názvu zboží, špatná kvalita, zboží zapáchá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2022, před 2 lety

Jana Havlová

Znění stížnosti

Jsem již dlouhodobým zákazníkem této společnosti- bohužel se střídavými přestávkami, protože stále stejná situace se vždy opakuje. Nejprve dostávám kvalitní zboží, a pak se stále kvalita zhoršuje, jednání prodejce též a pak nastane období lží a prodeje absolutně nepoužitelného zboží za cenu která této kvalitě neodpovídá. Jedná se o prodej masných výrobků, protože tato firma se prezentuje jako firma, která prodává maso pro zvířata. Naposledy jsem dostala výrobek nazvaný kuře celé - obsah balení však byl kostra potažená kůží a vepředu zůstal krk vzadu pak zbytek stehna. Při reklamaci u prodejce jsem se dozvěděla že to je v pořádku. Zaplatila jsem za něco jiného než jsem dostala, a největší problém je, co se zbožím - tedy s masem , které obsahuje vlastně hlavně kosti. Do popelnice to dát nemohu, platit za likvidaci biologického odpadu se mi nechce. Výrobce zatím reklamaci neuznal a naopak se na mne obořil, že je vše v pořádku. prosím o radu jak dále postupovat. Děkuji Havlová


Požadované řešení

Prosím o řešení dalšího postupu. Chci vrátit zboží prodejci, chci vrátit peníze a zároveň chci aby prodejce zklidnil své agresivní chování. Jana Havlová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2022 11:13, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud jde o podnět pro dozorový orgán, je jím Státní veterinární správa. Ta provádí kontroly při výrobě, skladování, přepravě, dovozu a vývozu surovin a potravin živočišného původu, při prodeji surovin a potravin živočišného původu v tržnicích a na tržištích, při prodeji potravin živočišného původu v prodejnách a prodejních úsecích, kde dochází k úpravě masa, mléka, ryb, drůbeže, vajec nebo k prodeji zvěřiny, a v prodejnách potravin, pokud jsou místy určení při příchodu surovin a potravin živočišného původu z členských států Evropské unie. Bližší údaje naleznete na www.svscr.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 16:42, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.