Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62507Ukončení balíčku samovolně a ignorace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2022, před 2 lety

Josef Žemlička

Znění stížnosti

V noci ukončili balíček dát které jsem si aktivoval před 4 dny ,pokus o dobiti kreditu to naštěstí blokla banka jelikož to bylo v noci kdy jsem spal vše jsem schopen dolozit. reakce operátů ignorace absolutní nezájem vyhrožování a nakonec odpojení .po zkušenosti odejít k jinému operátorovi


Požadované řešení

Vrácení balíčku , kreditu a peněženky do původního stavu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2022 11:32, před 2 lety

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že v případě, že účastník poruší ustanovení smluvních podmínek nebo neprovede dobití kreditu či úhradu ceny služeb prostřednictvím přiřazené platební karty před uplynutím uvedené doby, může mu Tesco Mobile přerušit, omezit, případně ukončit poskytování služeb. Ukončením poskytování Služeb je ukončena i Smlouva.

Pokud došlo ke zrušení služby z jiného než výše uvedeného důvodu, jednalo by se o porušení smluvní odpovědnosti ze strany spotřebitele.

Pokud služba neodpovídá objednávce, je možné ji reklamovat. Reklamaci poskytované služby je účastník oprávněn uplatnit u Tesco Mobile (zavoláním na zákaznickou linku Tesco Mobile) bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.

Reklamace (odstranění vady) musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Tesco Mobile se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí dané lhůty má Spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit, tj. může od kupní smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2022 12:43, před 2 lety

Spotřebitel nás informoval, že mu reklamace byla uznána a se společností vše vyřešil. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.