Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62512Vymáhání pohledávek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2022, před 2 lety

Ondřej Wolf

Znění stížnosti

Tento email my dnes dorazil:
Vázený pane Wolf,

dovolujeme si Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti Date4friend AG, Bahnhofstr. 16,
CH-6300 Zug, jíž dlužíte částku ve výši CZK 1.486,39 (EUR 61,04) .
Na předchozí upomínky a výzvy k úhradě jste bohužel nereagoval/a.

Zaregistroval/a jste se k placenému členství v online komunitě sexaferkycz. Při registraci jste
uvedl/a svou e-mailovou adresu **, která byla potvrzena v rámci postupu dvojitého
přihlášení. Tato e-mailová adresa byla uložena, stejně jako Vámi zvolené uživatelské jméno, IP adresa
koncového zařízení použitého pro registraci a Vaše bankovní údaje.

V současné době dlužíte našemu klientovi částku ve výši CZK 1.486,39 (EUR 61,04), která zahrnuje jistinu a veškeré
další související poplatky.

Žádáme Vás, abyste výše uvedenou částku uhradil/a neprodleně, nejpozději do 09.12.2022.
Pro Vaši platbu bankovním převodem jsme níže shrnuli základní údaje:

Majitel účtu: Auer Witte Thiel
Banka: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX
Částka: 61,04 EUR
Věc: 36222320967

Dlužnou částku můžete uhradit také kreditní kartou. Za tímto účelem naskenujte následující QR kód.

Kreditkartenzahlung

Paymentlink Auer-Witte-Thiel

Pokud odkaz nefunguje kvůli nastavení vašeho počítače, otevřete prosím přílohu Teil_2.html
Pokud jste schopen/a zaplatit požadovanou částku pouze ve splátkách, zašlete nám, prosím,
ve výše uvedené lhůtě přiměřený a konkrétní návrh plateb.

S přátelským pozdravem


Auer Witte Thiel
Advokáti
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: kolekce@auerwittethiel.com
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankovní spojení:

Německo: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX



______________________________________________________________________________
Náklady právního zastoupení:
0,9 násobek poplatku 2300 VV RVG : 27,00 EUR
výdaje dle č. 7002 VV RVG : 5,40 EUR
0 % DPH. dle č. 7008 VV RVG : 0,00 EUR
Celkový poplatek : 32,40 EUR
______________________________________________________________________________






Vážené dámy, vážení pánové,

uznávám, že dlužím 61,04 EUR a chtěl/a bych využít následující způsob úhrady (zaškrtněte):


|___| P R O D L O U Ž E N Í P L A T E B N Í L H Ů T Y
(Vezměte prosím na vědomí, že platební lhůtu lze zásadně prodloužit pouze nanejvýš o jeden měsíc)

Celkovou dlužnou částku převedu nejpozději do ...............................


|___| Ú H R A D A V E S P L Á T K Á C H

Celkovou dlužnou částku převedu v měsíčních splátkách ve výši ............. EUR

počínaje dnem ....................



Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem



............................. ...........................................................
(podpis)


Sice jsem se na stránky podíval a zaregistroval, ale po zjištění, že bych se musel stát a zaplatit VIP členství, jsem účet na seznamce zrušil, teď po cca 3 měsících mi přišel tento email, napsal jsem odpověď, že se musí jednat o nedorozumění, jelikož jsem si žádné VIP členství nezaplatil a ani jsem nikde neviděl když mi to ukázalo, že pro více možností bych si ho musel zaplatit a že tam je nějaké automatické prodlužování.

Nevím co teď dělat dál, jestli to někam hlásit, prosím o radu.

Děkuji.


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Nechci platit za službu, kterou jsem si neregistroval a ani nezaplatil, ale nechci se dostat do nějakých problémů a dluhů, když vidím kam až jsou schopni zajít hackeři.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2022 11:47, před 2 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl uzavřen jen na bezplatné členství, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ukončení úplatného smluvního vztahu musí být provedeno v textové podobě. Aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název službu, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno.
Smlouvu o bezplatném členství lze kdykoli vypovědět bez jakýchkoli lhůt pro ukončení.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 16:39, před rokem

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.