Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62518Neprijet domů v 21h ,ale v 5 hodin ráno- spoj Olomouc EC 145

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2022, před 2 lety

Lukáš Hora

Znění stížnosti

EC 145 - 25.11. Prav. Odj 18.45 z Olomouce - Svinov
Vlak s kterým jsem jel z Olomouce pouze do Ostravy a měl jet jen cca 1 hodinu, nedojel. Místo toho čekání v poli cca 2,5 hodiny. Místo toho, abyste poslalo pro nás autobusy, jsme museli čekat takto dlouhou dobu. Místo toho, abych byl doma v 21 hodin, jsem od 18.45 cestoval AŽ DO 5 HODIN RÁNO!!Plno lidí nemělo jak dojet domů. Připadá Vám toto normální? Na pokladně mě bylo řečeno, že vrácení jízdenky je jen od 180 Kč. Který inteligentní člověk tyto pravidla vymýšlí?

Poté co se konečně vlak dal do pohybu ( z pole) zpět směr Polom na nás měly čekat autobusy. Připadá Vám normální při přeplněnem vlaku ( ještě k tomu v pátek,kdy se vrací lidí domů),poslat POUZE 1 autobus a k tomu ještě s plnýma rukama zavazadel a batohů?

Absolutně žádná komunikace, čekání v zimě asi 45 min. v Polomi před nádražní budovou, co se bude dít,absolutně nic nikdo nevěděl.

Pokud zrovna nemáte peníze na ČD taxi, tak máte smůlu a čekáte cca 3 hodiny na to, než Vám ráno pojede přímý vlak domů. Když nestihnete poslední spoj, máte prostě smůlu a spíte na nádraží.

Těm nejvyšším pozicím, co se válejí v kanceláři, by měli rozdat medajle. Toto už je přes čáru.

Ámen.


Požadované řešení

Eliminovat zpoždění, rychlé jednání, zlepšení komunikace ČD se Správou železnic, proplacení ČD Taxi bez podávání žádosti o proplacení, při takovémto zpoždění mít,, po ruce,, připravené autobusy, které dopraví cestující do cíle a zaměstnat lidi v ČD, kteří konají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2022 11:30, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.