Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Již několikrát se mi stalo ( minimálně 1x týdně) že jsou v regálech unedeny nižší ceny, než jsou pak načteny a požadovány k zaplacení na pokladně. pokud bych si každou položku nehlídal, tak mne každý týden okradete minimálně o 50,-Kč. když si toho stihnu všimnout v čás, tak zboží vracím a nekupuji, pokud to zjistím po zaplacení tak toto reklamuji na recepci, kde jsou mi váceny peníze, případně rozdíl v ceně.
Vzhledem k tomu, že mnoho případů okradených tímto Vaším způsobem znám od svých vrstevníků důchodců, kteří si při placení tohoto Vašeho nečestného jednání nevšimli, Vám sdělují,že jste NEMORÁLNÍ ZLODĚJI využívající těch nejvíce bezbraných osob.
S podravem BRZO ZKRACHUJTE !!!!
Váš zákazník
Jiří Boháč
Jiné ceny u nabízeného zboží a vyšší ceny při placení
Okamžitě odstraňte tyto nesrovnalosti v cenách a odpovědné pracovníty za tento Váš bordel propusťte.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.