Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#62525Jiné ceny u nabízeného zboží a vyšší ceny při placení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2022, před 2 lety

Jiří Boháč

Znění stížnosti

Již několikrát se mi stalo ( minimálně 1x týdně) že jsou v regálech unedeny nižší ceny, než jsou pak načteny a požadovány k zaplacení na pokladně. pokud bych si každou položku nehlídal, tak mne každý týden okradete minimálně o 50,-Kč. když si toho stihnu všimnout v čás, tak zboží vracím a nekupuji, pokud to zjistím po zaplacení tak toto reklamuji na recepci, kde jsou mi váceny peníze, případně rozdíl v ceně.
Vzhledem k tomu, že mnoho případů okradených tímto Vaším způsobem znám od svých vrstevníků důchodců, kteří si při placení tohoto Vašeho nečestného jednání nevšimli, Vám sdělují,že jste NEMORÁLNÍ ZLODĚJI využívající těch nejvíce bezbraných osob.

S podravem BRZO ZKRACHUJTE !!!!

Váš zákazník
Jiří Boháč


Produkt

Jiné ceny u nabízeného zboží a vyšší ceny při placení


Požadované řešení

Okamžitě odstraňte tyto nesrovnalosti v cenách a odpovědné pracovníty za tento Váš bordel propusťte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2022 13:27, před 2 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2022 09:42, před 2 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 12:08, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.