Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6254Nevyrozumění zákazníka do 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2015, před 10 lety

Jiří Jelen

Znění stížnosti

DObrý den

Dne 13.2.2015 jsem reklamoval iphone 6 , 27.2.2015 mi bylo napsáno na email že ještě nestačili vyřídit moji reklamaci. Nikdo mě už do 30 denni lhuty 13.3.2015 nekontaktoval o vyřízení reklamace až po napsání na obchod@alza.cz mi bylo odepsáno 15.3.2015 že od 10.3 je telefon na pobočce , že si ho mohu vyzvednout. Mám nárok na odstoupení od smlouvy ?


Produkt

Iphon 6 reklamace


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2015 16:04, před 10 lety

Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta určená podle dnů počíná dnem, který následuje po skutečnosti rozhodné pro její počátek. V tomto případě tedy lhůta počala běžet 14. 2. 2015 a skončila 15. 3. 2015. Navíc platí, že připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty pracovní den nejblíže následující. Den 15. 3. 2015 byl neděle, takže lhůta pro vyřízení reklamace skončila 16. 3. 2015. Pokud tedy prodávající reklamaci vyřídil 15. 3. 2015, zákonnou lhůtu dodržel, a nárok na odstoupení od smlouvy proto spotřebiteli nepřísluší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2015 10:34, před 10 lety

Vážený pane Jelene,

velmi mě mrzí, že ve Vašem případě Vám nedorazila v pořádku automatická informační sms. Kolegové ze zákaznické podpory Vás o ukončení reklamace informovali e-mailem dne 15.3.2015, z tohoto důvodu byly splněny podmínky pro vyřízení reklamace a právo na odstoupení od smlouvy nevzniká.

Ověřila jsem, že telefon se nachází aktuálně v reklamaci SRE15116585 a odeslali jsme jej do autorizovaného servisního střediska. Věřím, že se vzniklou situaci dořeší pro Vás co nejrychleji vyřídit.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.3.2015 18:13, před 10 lety


Jiří Jelen

Dobrý den jen mi mrzí že jste mě nekontaktovali, ale stane se v pořádku. CHci se zeptat zda nevíte jak to vypadá s telefonem
Předem děkuji za ochotu
Jiří Jelen

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2015 14:57, před 10 lety

Vážený pane Jelene,

děkuji moc za Vaši zprávu. Zjišťovala jsem pro Vás podrobnosti u servisního střediska a před chvílí jsem obdržela finální potvrzení, že dojde servisem k výměně Vašeho telefonu. Poprosím Vás proto o strpení, jakmile jej od servisu obdržíme, kolegové z reklamačního oddělení Vás budou neprodleně informovat.

Přeji Vám pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2015 19:30, před 10 lety


Jiří Jelen

děkuji moc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 17:11, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 11:08, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.