Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
DObrý den
Dne 13.2.2015 jsem reklamoval iphone 6 , 27.2.2015 mi bylo napsáno na email že ještě nestačili vyřídit moji reklamaci. Nikdo mě už do 30 denni lhuty 13.3.2015 nekontaktoval o vyřízení reklamace až po napsání na obchod@alza.cz mi bylo odepsáno 15.3.2015 že od 10.3 je telefon na pobočce , že si ho mohu vyzvednout. Mám nárok na odstoupení od smlouvy ?
Iphon 6 reklamace
odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Prodávající má povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta určená podle dnů počíná dnem, který následuje po skutečnosti rozhodné pro její počátek. V tomto případě tedy lhůta počala běžet 14. 2. 2015 a skončila 15. 3. 2015. Navíc platí, že připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty pracovní den nejblíže následující. Den 15. 3. 2015 byl neděle, takže lhůta pro vyřízení reklamace skončila 16. 3. 2015. Pokud tedy prodávající reklamaci vyřídil 15. 3. 2015, zákonnou lhůtu dodržel, a nárok na odstoupení od smlouvy proto spotřebiteli nepřísluší.
Vážený pane Jelene,
velmi mě mrzí, že ve Vašem případě Vám nedorazila v pořádku automatická informační sms. Kolegové ze zákaznické podpory Vás o ukončení reklamace informovali e-mailem dne 15.3.2015, z tohoto důvodu byly splněny podmínky pro vyřízení reklamace a právo na odstoupení od smlouvy nevzniká.
Ověřila jsem, že telefon se nachází aktuálně v reklamaci SRE15116585 a odeslali jsme jej do autorizovaného servisního střediska. Věřím, že se vzniklou situaci dořeší pro Vás co nejrychleji vyřídit.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den jen mi mrzí že jste mě nekontaktovali, ale stane se v pořádku. CHci se zeptat zda nevíte jak to vypadá s telefonem
Předem děkuji za ochotu
Jiří Jelen
Vážený pane Jelene,
děkuji moc za Vaši zprávu. Zjišťovala jsem pro Vás podrobnosti u servisního střediska a před chvílí jsem obdržela finální potvrzení, že dojde servisem k výměně Vašeho telefonu. Poprosím Vás proto o strpení, jakmile jej od servisu obdržíme, kolegové z reklamačního oddělení Vás budou neprodleně informovat.
Přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
děkuji moc
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, celou stížnost uzavíráme.