Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62543Odjezd autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2022, před 2 lety

Adéla Kobližková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na lince 301 nebo 311 v řepištích.. pokud autobus z Ostravy linka 81 má 2 minuty zpoždění to není ochotný řidič autobusu počkat blbých 2 minuty? To pak člověk má stat na zastávce takové zimě hodinu a půl? Myslím si že autobus směr Frýdek - Místek by mohl počkat na autobus z Ostravy. Obzvlášť o víkendu kde to nejede co 20 minut jak pracovní dny. Opakovaný problém je to.


Požadované řešení

Žádala bych aby autobus směr Frýdek byl ochotný pockat když je na přestup 1-3 minuty a když už to má 2-3 minuty zpoždění aby počkal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2022 15:04, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na emailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty). Další možností je podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 08:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.