Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na lince 301 nebo 311 v řepištích.. pokud autobus z Ostravy linka 81 má 2 minuty zpoždění to není ochotný řidič autobusu počkat blbých 2 minuty? To pak člověk má stat na zastávce takové zimě hodinu a půl? Myslím si že autobus směr Frýdek - Místek by mohl počkat na autobus z Ostravy. Obzvlášť o víkendu kde to nejede co 20 minut jak pracovní dny. Opakovaný problém je to.
Žádala bych aby autobus směr Frýdek byl ochotný pockat když je na přestup 1-3 minuty a když už to má 2-3 minuty zpoždění aby počkal
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na emailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty). Další možností je podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.