Společnost


Canal + Luxembourg S.à r.l. (dříve UPC DTH S.à r.l.)

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#62553Údajné navrátenie zariadenia

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2022, před 2 lety

Alena Nemcová

Znění stížnosti

Dobrý večer,obraciam sa na vás s prosbou o pomoc. Od spoločnosti MBA som obdržala výzvu k úhrade za navrátenie zariadenia. Pre moju matku som si kúpila základný balík služieb Freeman sať,každý mesiac som uhrádzajú sumu 22eur,keď moja matka vážne ochorela,asi po roku som zrušila všetky služby. Všetko bolo uhradené. Teraz odo mňa táto firma žiada uhradiť 103,53eur/pôvodná istina31,58e,úrok 10,21e,náklady vymáhanie veriteľa 6,80e,trovy právneho zastúpenia 54,94eur/ Volala som do Freeman satu,tam mi povedali,že sa už nemajú o com so mnou baviť,nakoľko môj dlh bol postúpený spoločnosti MBA a už len s nimi. Tak som volala do firmy MBA,žiadala som od pracovníčky preukázanie môjho dlhú,že nie som si vedomá,že im niečo dlhujem.Nakolko som žiadnu výzvu od Freesatu nedostala,neviem,čo odo mňa žiadajú.Povedala mi,že nie sú povinní mi niečo preukazovať,aby som uhradila celú sumu,ktorú mi napísali. Opýtala som sa,či sa nedá s nimi dohodnúť ináč,že mám teda uhradiť 83eur,hovorím a aká je tretia alternatíva?že žiadna,už len súdne vymáhanie a dlh mi bude každý deň rásť. Čo mám robiť?Satelitný technik mi povedal,aby mi preukázali,že ma vyzývali k nejakej úhrade,že nemajú čo preukazovať. To svedčí o ich klamstve.Prosim pomôžte mi,ďakujem Alena Nemcova


Požadované řešení

Od spoločnosti freesat som mala len zakúpený štartovací balíček v hodnote 40eur v roku 2014 a žiadne iné zariadenie,mesačne som platila 22eur,nechápem,čo chcú. Zevraj v januári 2017 som neuhradila fakturu a preto postúpil canal+ môj dlh vymahacskej firme


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2022 15:48, před 2 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy MBA. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucembursku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2023 14:46, před 2 lety

Dobrý den, dlužná částka vznikla nedodržením smluvních podmínek. Konkrétně nevrácením zařízení, kterým byla v tomto případě Smart karta.
Postup vrácení zařízení při ukončení poskytování služeb, je popsán ve všeobecných obchodních podmínkách bod 7.4. Vrácení satelitního přijímače
Pokud jsme se dříve nedohodli jinak, jste povinni kontaktovat naše zákaznické centrum do sedmi dní od ukončení Smlouvy ohledně vrácení satelitního
přijímače. Naše zákaznické centrum s vámi domluví datum a místo jeho vyzvednutí přepravní společností, avšak vezměte prosím na vědomí, že satelitní
přijímač musíte v každém případě vrátit do 15 dnů od ukončení vaší Smlouvy.
Za vyzvednutí a dopravu vám naúčtujeme cenu podle ceníku, kterou jste povinni uhradit. Tuto cenu vám můžeme naúčtovat i v případě, že satelitní přijímač
zašlete na naší poštovní adresu, protože na jeho vyzvednutí na naši poštovní
adrese musíme vynaložit obdobné náklady. Pokud satelitní přijímač (včetně
smart karty) nevrátíte nebo jej vrátíte poškozený či nekompletní (chybějící kabely, dálkové ovládání), můžeme vám naúčtovat smluvní pokutu podle ceníku.
Pokud nám omylem vrátíte vlastní zařízení (např. svůj set-top box), můžete nás
požádat o jeho vrácení na vaše náklady ve lhůtě 60 dnů, poté můžeme toto
zařízení zlikvidovat.
Doporučuji ještě jednou kontaktovat spol. M.B.A. Finance a domluvit se na řešení této situace. Lukáš Richter Manažer Call centra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2023 06:57, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2023 16:43, před rokem

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:

"Spoločnosti MBA som hneď telefonovala ako ste mi poslali reakciu od manažéra UPC. Žiaľ,zamestnankyňa MBA mi povedala najprv,že ako je to možné,že som nevyplatí pohľadávku,aby som ju okamžite uhradila,lebo exekučné poplatky sumu navýšiť. Nedá sa s nimi vôbec dohodnúť,zevraj sa riadia inými zákonmi a to co povedal manazer ich nezaujíma. Riešia vymáhanie,čo im bolo dané. Už mi bohužiaľ asi zostáva vyplatit,aby to nedali exekútorov. Zarábajú na obyčajných ľuďoch. Pekný deň, s pozdravom Alena Nemcová"

Z výše uvedeného důvodu jsme nuceni uzavřít stížnost bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.