Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.11. 2022 jsem měla jet vlakem ve 14:50 z Teplic do Hradce Králové s přestupem v Praze. Jízdenku jsem kupovala přes aplikaci a rušila ji 2 minuty před odjezdem po tom, co se objevilo zpoždění 90 minut s tím že je vlak v Ostrově nad Ohří. Byla jsem na ceste na nadrazi, když se zpozdeni objevilo, cestu mám necelých 10 minut a 15 minut před odjezdem vlaku, do kdy se má jízdenka případně vracet, aplikace ukazovala, že je vlak na cestě z Mostu do Bíliny a žádné zpoždění nemá.
Prosim o proplacení jízdného, nešlo o chybu z mojí strany, ale o špatné informování prostřednictvím aplikace.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.