Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.11.2014 v 9:03 přišla z čísla operátora 4603 informační SMS o automatickém prodloužení tarifu a možnosti toto automatické prodloužení zrušit. Následně jsem byl dlouhodobě hospitalizován v nemocnici.
Přesné znění SMS:
"Dobrý den, blíží se konec Vaší smlouvy, ale nemusíte se o nic starat - automaticky Vám ji prodloužíme. A samozřejmě nepřijdete ani o své volání na 5 čísel v síti T-Mobile zdarma. Pokud budete chtít prodlužování smlouvy zrušit, můžete to udělat pres www.t-mobile.cz/AP do 14 dnů. Váš T-mobile!"
Smlouva tedy byla prodloužena za deklarovaných podmínek. Bohužel není možné nastavit zmiňovaných 5ks telefonních čísel k volání a SMS zdarma. Hovory na ně budou vždy zpoplatněné, přestože operátor při prodlužování písemně garantoval tuto možnost - volání zdarma na 5ks telefonních čísel. Při kontaktování nejbližší pobočky - Plzeň, Borská pole pracovníci pouze krčili rameny a bohužel operátor neplní písemné sliby ale nechává si za své služby platit.
Vzhledem k tomu, že nebyly dodrženy slibované podmínky spolu s automatickým prodloužením, cítím se jako spotřebitel krácen na svých právech, klamán prodejcem a požaduji tuto smlouvu zrušit. Jelikož nebylo dodáno bezvadné plnění za zaplacený tarif ze strany operátora, požaduji vrátit i přiměřenou zaplacenou částku. Jelikož jsem v operátorovi ztratil důvěru, nemám zájem o dodatečnou plnění a požaduji smlouvu ukončit.
Požadujeme ukončení smlouvy, zneplatnění automatického prodloužení z důvodu závažného porušení podmínek. Finanční kompenzace za již zaplacené služby (tarif) - který nebyl dodržen.
jedná se o telefonní číslo 737594174
Ukončení smlouvy, zneplatnění automatického prodloužení z důvodu závažného porušení podmínek. Finanční kompenzace za již zaplacené služby (tarif) - který nebyl dodržen.
|
Tweet |
Jestliže dochází k automatickému prodloužení smlouvy, prodlužuje se smlouva s dosavadním obsahem, ledaže bylo dohodnuto jinak. Pokud byla spotřebiteli v rámci vyúčtování účtována částka, která neodpovídá obsahu smlouvy, měl by spotřebitel takové vyúčtování reklamovat. Doporučujeme uplatnit reklamaci písemně. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, Český telekomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost tohoto účastníka, popřípadě uživatele rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
Pokud by spotřebitel nesouhlasil s výsledkem reklamace, může podat u Českého telekomunikačního úřadu námitku proti vyřízení reklamace. Námitku je nutné nejpozději podat do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Jedná se o správní řízení, jehož zahájení podléhá zaplacení správního poplatku (100 Kč).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.