Společnost


Servis Direkt 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62561Přemrštěná cena, špatná oprava, reklamace nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2022, před 2 lety

zdenek buchtela

Znění stížnosti

Můj příběh

24. 11. ve čtvrtek před půlnocí jsem zalomil klíč v zámku a volal pohotovost.
Vygůgli jsem „zámečníci pohotovost praha“ a klikl na první odkaz https://team24n.cz
Volal jsem na pevnou linku z webu a nedovolal se, pak mi hned volalo skryté číslo.
Zeptal jsem za jak dlouho tu můžou být a kolik to bude stát. Pan na telefonu mi řekl že výjezd je za 600 Kč a pak se uvidí. Měl jsem jen zabouchnuto, nezamčeno. Z opakované zkušenosti vím, že to stojí přibližně do 2000 Kč.

Zámečník přijel rychle a řekl mi že výjezd je za 600 Kč, samotné otevření za cca 1500 Kč bez DPH. Pak rychle dodal, že mají noční přirážku 100 % a že to bude celkem za 5300 kč s DPH. Přestože služba byla totálně předražená, byl jsem v nouzi, vše jsem tedy podepsal na displeji zámečníkova tabletu. (opakuji, že na dotaz po telefonu mi nebylo sděleno, kolik to bude stát)
Pak mi nabídl i výměnu zámku, zalomený klíč nešel vyndat. Za to chtěl dalších několik tisíc. Což jsem už odmítl, že si to vyměním sám druhý den.
Nabídl tedy, že by mi to bez papírů vyměnil za 1000 Kč. Tak jsem kývl, už mi to ani nepřišlo tolik k těm 5000 kč


Produkt

Servis Direkt 24 s.r.o, https://team24n.cz


Požadované řešení

Chci vás požádat o prošetření, aby se tato nemilá situace nestala někomu jinému. Web i chování firmy je velmi podezřelé a nedůveryhodné. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 12:15, před 2 lety

K ceně služby:
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Jestliže je cena stanovena předem, nemůže být poté bezdůvodně měněna.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.

K dokladu o poskytnutí služby:
Na žádost spotřebitele je prodávající (poskytovatel služby) podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu (žádost) spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.

Pokud společnost provádí služby bez vydání dokladu o provedení, mohla by se tak i dopouštět přestupku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 09:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.