Společnost


Global Collect, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62563Neoprávněné stržení částky !!! Společnost nereaguje.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2022, před 2 lety

Lenka Přečková

Znění stížnosti

Výpisem z účtu jsem zjistila neoprávněné stržení částky 359,88 Kč. Nikdy jsem s touto firmou nejednala, žádné pohledávky nemám (podle webu za zabývají vymáháním pohledávek).
Na e-mail se žádostí o identifikaci platby nereagují a telefon neberou (vyzvánění se po 2 sec. přeruší).
Po všech stránkách se tato společnost jeví jako podvodníci!
Je pro mě záhada, jak se dostali k údajům k mé kartě (U žádného subjektu na internetu údaje o kartě NEUKLÁDÁM, na phishingové e-maily nereaguji), takže nevím, s kterým mizerou spolupracují.

Po poradě s bankou platební kartu ruším.


Produkt

Společnost Global Collect, s. r. o. se zabývá správou pohledávek, tj. správou, poskytováním součinnosti a technickou podporou při mimosoudním a soudním vymáháním pohledávek.


Požadované řešení

Pokud bude firma reagovat, žádám o vrácení neoprávněně stržené částky 359,88 Kč (říjen 2022) a vysvětlení, proč tak učinila. Jsem si jistá, že žádné pohledávky nemám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 08:27, před 2 lety

Společnost Global Collect, s.r.o. se zabývá správou pohledávek, jak je uvedeno ve stížnosti, tedy pomáhá jiným společnostem s vymáháním dluhů dlužníků.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nebyl uzavřen anebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla nejspíše údajná pohledávka postoupena - tedy Global Collect, s.r.o.. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči jiné společnosti, není ani společnost (Global Collect), které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Global Collect, s.r.o., Dřevařská 906, Hradec Králové 500 03.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 08:44, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.