Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
v nedeľu 27. 11. 2022 o 8.02 hod. som vycestovala vlakom spoločnosti České dráhy z Prahy do Ostravy. Mala som zakúpený lístok do prvej triedy, avšak prvej triede zodpovedalo len číslo jedna na dverách vlaku a minerálka.
Na základe mnohých skúseností z cestovania vlakmi v oddelené prvej triedy by som chcela uviesť, že kupé vôbec nezodpovedalo tejto úrovni, navyše bolo v ňom chladno a polovicu cesty som presedela vo vetrovke.
Sprievodca bol veľmi milý a konštatoval, že tento problém nezodpovedajúcej úrovne sa objavuje pomerne často.
Ja som sa s ním stretla po prvýkrát a domnievam sa, že keď si cestujúci zakúpi lístok do prvej triedy, mala by tomu zodpovedať i kvalita služieb, ktorá robí vizitku železničnej spoločnosti ČD.
Sú uvedené vyššie-
Vysvetlenie. Bola by som rada, keby som sťažnosť tohto typu nemusela viackrát opakovať.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.