Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62570Pojistná událost požár Veselov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2022, před 2 lety

Roman Kollar

Znění stížnosti

27.9.2022 došlo k požáru domu, který byl poškozen cca. ze 2/3.
Pojišťovna poslala techniky na posouzení škody, která byla odhadnuta na 2.047.092Kč.
Pojistka byla z roku 2001 a nikdy jsme nebyli vyzváni k navýšení pojistky.
Po urgencích likvidátora a po 3 měsících jsem urgoval řešení a stěžoval si na přístup pojišťovny z důvodu navyšování škod z důvodu poškození domu bez střechy.
Dnes 28.11:2022 přišlo první oficiální vyjádření, tedy na podanou stížnost.
Bylo zde uvedeno krácení 68% z důvodu použití hodnoty domu přes 7mil. Kč, s čímž nesouhlasím a neodpovídá skutečnosti.
Chtěl bych Vás tímto požádat o pomoc s dořešením plnění pojistky a to alespoň tak, abych mohl zaplatit opravu střechy.


Produkt

Pojištění domu Kooperativa ***


Požadované řešení

Požaduji vyplacení částky, která odpovídá pokrytí nákladů na opravu domu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 08:42, před 2 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na orgán mimosoudního řešení sporů (v případech neživotního pojištění) Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven, z.ú. U ní může spotřebitel iniciovat mimosoudní řešení jeho problému s pojišťovnou. Více na https://www.ombudsmancap.cz/.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.