Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 25.11.jsem dostál objednavku 3 ks /kartáč na podlahy MOPE X ve tvaru X-cz.Nenašel jsem žadnou fakturu nebo doklad,kde bych se dozveděl,kde možu koupit nahradné navleky,přo objednávání byl navlek publikován.Nemůžu se s dodavatelem spojit a věc vyřešit - děkují za zprávu./není možno zjistit čílo objednávky,platba 103O Kšs kod NB9202777761F- oédesilatel HS PLUS d-o-op na PO Box 13 610 10 DFepo Brno 71
kartáč na podlahy MOPEXve tvaru X-cz
dodat fakturu -spojení s odesílácí firmou kde je možno zakoupit nahradne navleky.
|
Tweet |
Podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.