Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#62574Problém s řidičem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2022, před 2 lety

Marie Laichmanová

Znění stížnosti

Dobry den,24.11.2022 me mel byt doruceny balicek s terar.zarovkama v hodnote nekolika tisic na moji adresu bydliste.
Vse bylo v poradku do te doby,kdy me Vas kuryr tel.kontaktoval se slovy ze to u nas nezna,popsala jsem mu cestu a domluvili jsme se,ze az bude na miste ze zavola.Zavolal za par minut,parkoval nekde jinde,po znovu vysvetleni ze neni na spravnem miste me sdelil,ze to cele objizdet nebude,proto jsem jeste v klidu navrhla nahradni reseni,at necha zasilku na vydejnim miste vzdalenem cca 5km.,kde jsou do vecera.Balicek nechal Vas kuryr za dverama vydejniho mista venku,nasla ho az dalsi zakaznice polozeny na zemi,upozornuji ze vzhledem k zimnimu datu a povaze zbozi by to mohlo mit fatalni nasledky,nebyt slusne zakaznice,ktera balicek vzala a odnesla dovnitr.
Dalsi den pri vydeji zbozi me sam majitel vysvetlil co se stalo a zasilku me pred vyzvednutim rucne zadaval do systemu.
Vse se da dohledat a dolozit v trasovani zasilky,ktere Vam rada poskytnu.
Doted jsem nikdy nemela se Zasilkovnou problem a vyuzivam ji pravidelne nekolikrat tydne,ale ted se jednalo poprve o vecerni rozvoz na adresu a takove jednani se me tedy hodne nelibi.
Verim v napravu a pochopeni.Dekuji.


Požadované řešení

Sleva na zasilkovnem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2022 12:15, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 16:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.