Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobry den,24.11.2022 me mel byt doruceny balicek s terar.zarovkama v hodnote nekolika tisic na moji adresu bydliste.
Vse bylo v poradku do te doby,kdy me Vas kuryr tel.kontaktoval se slovy ze to u nas nezna,popsala jsem mu cestu a domluvili jsme se,ze az bude na miste ze zavola.Zavolal za par minut,parkoval nekde jinde,po znovu vysvetleni ze neni na spravnem miste me sdelil,ze to cele objizdet nebude,proto jsem jeste v klidu navrhla nahradni reseni,at necha zasilku na vydejnim miste vzdalenem cca 5km.,kde jsou do vecera.Balicek nechal Vas kuryr za dverama vydejniho mista venku,nasla ho az dalsi zakaznice polozeny na zemi,upozornuji ze vzhledem k zimnimu datu a povaze zbozi by to mohlo mit fatalni nasledky,nebyt slusne zakaznice,ktera balicek vzala a odnesla dovnitr.
Dalsi den pri vydeji zbozi me sam majitel vysvetlil co se stalo a zasilku me pred vyzvednutim rucne zadaval do systemu.
Vse se da dohledat a dolozit v trasovani zasilky,ktere Vam rada poskytnu.
Doted jsem nikdy nemela se Zasilkovnou problem a vyuzivam ji pravidelne nekolikrat tydne,ale ted se jednalo poprve o vecerni rozvoz na adresu a takove jednani se me tedy hodne nelibi.
Verim v napravu a pochopeni.Dekuji.
Sleva na zasilkovnem.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.