Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
Z jedné stránky, je dalších x takových o kterých jsem ani nevěděl.
Stránku na které jsem se registroval už jsem ukončil smlouvu a vypověděl.
Nevěděl jsem, že automaticky se mi udělají rezervace a úcty na dalších stránkách.
Smlouvu jsem opět chtěl zrušit, ale chodí mi takové zprávy.. prosim už chci klid, jak mám postupovat, proti takovým podvodníkům..Ahoj ***,
děkujeme za tvou zprávu.
Obdrželi jsme tvou žádost o odstoupení. Tvůj požadavek na odstoupení od smlouvy však nemůžeme kladně vyřídit, neboť je v rozporu s našimi smluvními podmínkami, se kterými jsi aktivně souhlasil.
Jak je uvedeno v našich smluvních podmínkách:
Zákazník odesláním objednávky jím vybraného digitálního obsahu uděluje provozovateli internetové stránky svůj výslovný souhlas s dodáním digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že po využívání jím objednaného digitálního obsahu prostřednictvím internetového obchodu zákazníkovi zaniká právo odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu.
Svého práva odstoupit od smlouvy jsi se zřekl potvrzením tohoto textu: „ano, přeji si okamžitě odemknout všechny VIP výhody“
Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali v souladu s dohodnutými smluvními podmínkami a ohledem na výpovědní lhůtu.
Tím tvé členství vyprší dne 2023-03-18 Samozřejmě můžeš i nadále všechny prémiové výhody do data vypršení bez omezení využívat.
Chtěla bych Tě upozornit na to, že výpověď Tě neosvobozuje od smluvních závazků a odpovídajících plateb.
V současné době evidujeme nesplacené pohledávky.
V případě přetrvávajícího neplacení budou pohledávky předány naší inkasní společnosti.
Aby k tomu nedošlo, můžeš vše snadno kompenzovat tvou oblíbenou platební metodou pomocí následujícího odkazu:
(link)
Veškeré poplatky spojené s platbou hradí plátce.
Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlásit jako prémiový člen!
Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!
S pozdravem,
Sexaferky.cz
Jak z toho ven.
|
Tweet |
Pokud jde o smlouvu o placeném "VIP členství" uzavřenou mezi spotřebitelem a společností, může spotřebitel od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu zásadně do 14 dnů od jejího uzavření (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržela (s výjimkou upravenou v § 1834 občanského zákoníku).
Pokud lhůta marně uplynula, je možné vztah ukončit výpovědí, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Dle obchodních podmínek společnosti je výpověď smlouvy účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení (e-mailem support@mycustomercare.ch nebo poštou). Spotřebitel je ve výpovědi povinen uvést své celé jméno, využitou seznamovací stránku, svou e-mailovou adresu použitou k registraci a své uživatelské jméno. Kromě toho může spotřebitel výpověď učinit i prostřednictvím formuláře pro ukončení smlouvy (dostupný z: https://www.ceskybdsmklub.com/pdf/cancellation.pdf).
Spotřebitel může společně s výpovědí i zaslat žádost o výmaz osobních údajů z databáze společnosti.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, možném vzniku dalších účtů na jiných portálech, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.
O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.