Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Společnost PPL nevozí včas balíky a naschvál určuje časy, které není možné splnit, po domluvě s řidičem není schopen dat balík na Parcelshop. Naschvál nedají možnost přesunuti balíku předem. Psala jsem jim stížnost, dělají jako že nic. Ubohost této firmy nezná hranice. Chtěla jsem kontakt na výší zaměstnance bylo mi odmítnuto. Jedna se přímo o DEPO ČESKÉ BUDĚJOVICE. Příjde mi, že je to na mé jméno, moji adresu. Neposílají mi balíky včas. Neposílají e-maily. Volal jsem s paní, viděla i podivné pohyby balíků. DEPO mi děla naschvály na mojí osobu opakovaně.
Prosím o řádné kontaktování při doručování. Přestat dělat naschvály s doručovánim. A slušnost.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.