Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#62584Opakované nedoručování a naschvály

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2022, před 2 lety

Lenka Řídelová

Znění stížnosti

Společnost PPL nevozí včas balíky a naschvál určuje časy, které není možné splnit, po domluvě s řidičem není schopen dat balík na Parcelshop. Naschvál nedají možnost přesunuti balíku předem. Psala jsem jim stížnost, dělají jako že nic. Ubohost této firmy nezná hranice. Chtěla jsem kontakt na výší zaměstnance bylo mi odmítnuto. Jedna se přímo o DEPO ČESKÉ BUDĚJOVICE. Příjde mi, že je to na mé jméno, moji adresu. Neposílají mi balíky včas. Neposílají e-maily. Volal jsem s paní, viděla i podivné pohyby balíků. DEPO mi děla naschvály na mojí osobu opakovaně.


Požadované řešení

Prosím o řádné kontaktování při doručování. Přestat dělat naschvály s doručovánim. A slušnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2022 08:13, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:07, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.