Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#62585Zaseknutí zásilky na skladě a lži na zákaznické lince

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2022, před 2 lety

Adam Bergl

Znění stížnosti

Dobrý den, začátkem listopadu jsem si objednal balík z Anglie, který z Manchesteru dorazil za 5 dnů do Prahy, kde ho převzala zásilkovna. Nyní je balík již 6 dnem na skladě ve Štěrboholech a nic se neděje. Bylo avizováno, že bude předán externímu dopravci WeDo. Zásilkovna mě v pátek 25.11 informovala, že balík má již kurýr ve svém voze a bude doručen. Nebylo doručeno nic stejně tak v pondělí žádný posun. Při kontaktování zákaznického servisu v ponděli dopoledne mi bylo oznámeno, že balík byl v neděli předán WeDo, takže jiná verze než jakou jsem dostal v pátek. Odpoledne jsem byl kontaktovat společnosti WeDo, která se omluvila za zpoždění doručení a informovala mě, že balík od zásilkovny již 3 dny nedostali! Opět jsem se obrátil na podporu do zásilkovny, kde mi opět řekli novou verzi a to, že balík je stále na skladě ve Štěrboholech. Dotazoval jsem se na možnosti jiného doručení např. Pobočka či Z-Box. Paní operátorka mi neochotně řekla, že to do boxu doručit nemohou a možná na prodejnu ale neví kdy. Konverzaci ukončila tím, že s tím nic neudělá a mám počkat až mi balík prostě doručí a info mi nepodá a se změnou mám smůlu. Závěr je tedy, že balík má téměř týden zpoždění je stále v depu bez možnosti sledovat co se s balíkem děje a doručení mám očekávat až bude ačkoliv bylo garantováno na pátek 25.11 a dnes je 29.11 a balík je stále na skladu.


Požadované řešení

Uvítal bych od Zásilkovny příště slušné jednání místo arogantní a neochotné operátorky. Kompenzace za čekání a zmatek bych uvítal ale netrvám na ní budu pouze rád, když se konečně dočkám svého balíku jelikož se jedná o dárek a čas běží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2022 08:18, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:06, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.