Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den , reklamoval jsem telefon v alfa computer po třech měsících od nákupu .. reklamaci mi neuznali ,že po dobu zkoušeni se závada neprojevila a vrátili mi telefon s dost poškrabanou folii na displeji ..na předávacím papíře od alfy není nijak stav popsany a servisní technik už do stavu napsal rýhy na displeji.. když mi telefon předávali , tak jsem je na to upozornil a bylo mi sděleno ze ochrana folie není součásti telefonu a můžou ji poškrábat..telefon jsem následující den opět reklamoval ,protože nefungoval správně.do stavu již v alfě napsali vrypy na displeji..
cube1 g503
vymena zbozi
|
Tweet |
Podle § 2944 občanského zákoníku platí, že kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Reklamační protokol může sloužit jako doklad k prokázání stavu věci v dané době. Škoda se hradí uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo žádá-li to poškozený, pak se hradí v penězích.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.