Společnost


ALFA COMPUTER a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6259Poskrabana folie pri reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2015, před 10 lety

Lukáš Dušek

Znění stížnosti

Dobry den , reklamoval jsem telefon v alfa computer po třech měsících od nákupu .. reklamaci mi neuznali ,že po dobu zkoušeni se závada neprojevila a vrátili mi telefon s dost poškrabanou folii na displeji ..na předávacím papíře od alfy není nijak stav popsany a servisní technik už do stavu napsal rýhy na displeji.. když mi telefon předávali , tak jsem je na to upozornil a bylo mi sděleno ze ochrana folie není součásti telefonu a můžou ji poškrábat..telefon jsem následující den opět reklamoval ,protože nefungoval správně.do stavu již v alfě napsali vrypy na displeji..


Produkt

cube1 g503


Požadované řešení

vymena zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2015 15:42, před 10 lety

Podle § 2944 občanského zákoníku platí, že kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Reklamační protokol může sloužit jako doklad k prokázání stavu věci v dané době. Škoda se hradí uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo žádá-li to poškozený, pak se hradí v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 14:32, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.