Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62602Obchodní podmínky - foto jsou ilustrativní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2022, před 2 lety

Pavel Wolf

Znění stížnosti

Při zakoupení ALU pergola Avenberg AVESTA BW7 - 4 x 3 m, na obrázku jsou kotlíky na odvedení vody. Při zakoupení a dotázání kde jsou kotlíky - bylo uvedeno, že kotlíky jsou příslušenství a oni jako přeprodejci toto příslušenství nezakupují. Terasa s pergolou ve třetím patře a vody teče po celé fasádě protože ji nemáme jak odvést do odpadu.


Požadované řešení

Dodání příslušenství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 12:40, před 2 lety

Dle nabídky zboží na e-shopu společnosti je předpokládáno, že zboží bude dodáno společně s integrovaným okapem, který je i uveden v parametrech a popisu daného zboží (zde: https://www.avenberg.cz/z2092-alu-pergola-avenberg-avesta-bw7-4-x-3-m).

Pokud tak dodáno zboží nebylo, nemá produkt vlastnosti, které byly sjednány a věc je tak vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

V tomto případě by se mohlo jednat i o nekalou obchodní praktiku klamavého konání dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil. Dozor nad dodržováním tohoto ustanovení provádí Česká obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 09:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.