Společnost


VEMEX Energie a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62603Ukončení dodávek elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2022, před 2 lety

Jan Veidenthaler

Znění stížnosti

Dne 24.11.2022 jsem podal výpověď o dodání elektřiny dle VOP, z důvodu pronájmu bytu jinému uživateli. Takže dle VOP Vemexu je 15 dní od následujícího měsíce výpovědní lhůta.
Dnes to je 29.11.2022 mi přišel od nějákého ** z Vemexu email o tom, že dle VOP máme dokládát ještě kdesi cosi, takže jsem jim doložil výpis s katastru nemovitostí, že byt je ženy, která žádala o o ukončení dodávek elektřiny a ještě chtěj doložit nájemní smlouvu nájemce i přes to, že si to nájemce dle GDPR nepřeje... JInak prej standartní doba výpovědi 3 měsíce...
Chtěl sem se zeptat jak teď postupovat? Protože v této proruské firmě ovládané GasPromem nikdo nejedná slušně se zákazníkem a dělají si co chtějí a nějáké vlastní VOP nebo zákon ne nezajímají....


Produkt

Elektrická energie


Požadované řešení

Ukončit dle VOP Vemexu smlouvu do 15.prosince 2022, protože byla VČAS podána a ze všemi náležitostmi dle VOP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 12:45, před 2 lety

K ukončení smlouvy z důvodu zániku vlastnického nebo užívacího práva může být podmíněno poskytnutím důkazů o tom, že toto užívací právo opravdu zaniklo (např. nájemní smlouvou). V opačném případě, kdy by společnost umožňovala všem výpovědní dobu kratší, by takové jednání bylo v neprospěch společnosti.

Zánik vlastnického práva musí být prokazatelně doložen, pokud tak lze učinit jinými listinami, není potřeba nájemní smlouvy.

Některé informace ohledně nájemce je možné zanonymizovat, aby tak nedošlo k porušení GDPR, ovšem musí být ze smlouvy zřejmé, že se jedná o nájemní smlouvu v daném odběrném místě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 09:12, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.