Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.11.2022 jsem podal výpověď o dodání elektřiny dle VOP, z důvodu pronájmu bytu jinému uživateli. Takže dle VOP Vemexu je 15 dní od následujícího měsíce výpovědní lhůta.
Dnes to je 29.11.2022 mi přišel od nějákého ** z Vemexu email o tom, že dle VOP máme dokládát ještě kdesi cosi, takže jsem jim doložil výpis s katastru nemovitostí, že byt je ženy, která žádala o o ukončení dodávek elektřiny a ještě chtěj doložit nájemní smlouvu nájemce i přes to, že si to nájemce dle GDPR nepřeje... JInak prej standartní doba výpovědi 3 měsíce...
Chtěl sem se zeptat jak teď postupovat? Protože v této proruské firmě ovládané GasPromem nikdo nejedná slušně se zákazníkem a dělají si co chtějí a nějáké vlastní VOP nebo zákon ne nezajímají....
Elektrická energie
Ukončit dle VOP Vemexu smlouvu do 15.prosince 2022, protože byla VČAS podána a ze všemi náležitostmi dle VOP
|
Tweet |
K ukončení smlouvy z důvodu zániku vlastnického nebo užívacího práva může být podmíněno poskytnutím důkazů o tom, že toto užívací právo opravdu zaniklo (např. nájemní smlouvou). V opačném případě, kdy by společnost umožňovala všem výpovědní dobu kratší, by takové jednání bylo v neprospěch společnosti.
Zánik vlastnického práva musí být prokazatelně doložen, pokud tak lze učinit jinými listinami, není potřeba nájemní smlouvy.
Některé informace ohledně nájemce je možné zanonymizovat, aby tak nedošlo k porušení GDPR, ovšem musí být ze smlouvy zřejmé, že se jedná o nájemní smlouvu v daném odběrném místě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.