Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, kontataktuji Vás se stížnosti autobusu linky 33 spz:9B79151 v čase 15:16 na Olomoucké,pán řidič je neznalý v provozu na silnici kdy má a nemá dát přednost a kličkuje s autobusem jak kdyby jel na skútru. Ve chvíli, kdy mi nedal přednost a nedal ani výstražné světla jako omluvu jsem na další zastávce za ním šel k okénku a čekal jsem že se nějakým způsobem omluví, místo toho jsem byl malém přejet. Jeho pozdější omluva nebo spíš pro mě výmluva byla cituji: ,,neměl jsi reflexní vestu.” Na další zastávce už jsem si ho odchytl a musel jsem vzteky nastoupit. Řidič svoji chybu přiznal a později, kdy už jsem poznal, že to nemá smysl se s arogantního řidičem hádat mě na další zastávce nechal vystoupit s výsměchem a se slovy cituji : ,,pozdravuj doma.”Tenhle přístup řidičů mi nepřijde normální !!! Děkuji za odpověď Binčík.
Ohrožení,nezdvořilost
Poprosím stručnou omluvu od řidiče.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR na porušování dopravních předpisů.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Kontakt na Dopravní podnik města Brna, a.s. lze nalézt na webové adrese: https://www.dpmb.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.