Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62605Autobus 33 stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2022, před 2 lety

Daniel Binčík

Znění stížnosti

Dobrý den, kontataktuji Vás se stížnosti autobusu linky 33 spz:9B79151 v čase 15:16 na Olomoucké,pán řidič je neznalý v provozu na silnici kdy má a nemá dát přednost a kličkuje s autobusem jak kdyby jel na skútru. Ve chvíli, kdy mi nedal přednost a nedal ani výstražné světla jako omluvu jsem na další zastávce za ním šel k okénku a čekal jsem že se nějakým způsobem omluví, místo toho jsem byl malém přejet. Jeho pozdější omluva nebo spíš pro mě výmluva byla cituji: ,,neměl jsi reflexní vestu.” Na další zastávce už jsem si ho odchytl a musel jsem vzteky nastoupit. Řidič svoji chybu přiznal a později, kdy už jsem poznal, že to nemá smysl se s arogantního řidičem hádat mě na další zastávce nechal vystoupit s výsměchem a se slovy cituji : ,,pozdravuj doma.”Tenhle přístup řidičů mi nepřijde normální !!! Děkuji za odpověď Binčík.


Produkt

Ohrožení,nezdvořilost


Požadované řešení

Poprosím stručnou omluvu od řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 13:05, před 2 lety

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR na porušování dopravních předpisů.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Kontakt na Dopravní podnik města Brna, a.s. lze nalézt na webové adrese: https://www.dpmb.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 09:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.