Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Podávám tímto stížnost na server sbazar.cz, který se rozhodl ovládat svůj server prostřednictvím AI inteligence, a nebo je naprogramován proti člověku tak, že tvrdí, že jsem robot a nevytvoří mi účet. Zkoušela jsem to již druhý den.
Je moje věc, odkud na světě účet vytvářím, a jaké zadám telefonní číslo. Pokud to je problém, považuji to za diskriminaci Čecha žijící mimo ČR, avšak v EU.
Žádala jsem server o omluvu na jejich sociální síti, zcela bez odezvy. V době, kdy oni mají online chat, nemám čas to řešit, neboť pracuji.
Screeny dokazující jejich aktivity, které jdou evidentně proti člověku a svobodě působit na internetu mám k dispozici.
Abych mohla inzerovat na sbazar.cz, vynucuje si seznam přihlášení, a to buď musím mít jejich email. a nebo mohu dát gmail, ale poté co jsem jej zadala a zadala číslo mobilu, které je mimo ČR, jejich systém mě nazval robotem a odmítl mě přihlásit a zřídit účet.
Žádám o omluvu a zřízení účtu pro možnost inzerovat.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 6 zákona č. 634/1995 Sb., o ochraně spotřebitele, prodávající nesmí při prodeji výrobků nebo poskytování služeb spotřebitele diskriminovat.
V souladu s ustanovením § 2 odst. 3 zákona 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon, se přímou diskriminací rozumí takové jednání, včetně opomenutí, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.
Nepřímou diskriminací se v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 téhož zákona rozumí takové jednání nebo opomenutí, kdy na základě zdánlivě neutrálního ustanovení, kritéria nebo praxe je z některého z důvodů uvedených v § 2 odst. 3 osoba znevýhodněna oproti ostatním. Nepřímou diskriminací není, pokud toto ustanovení, kritérium nebo praxe je objektivně odůvodněno legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné.
Pokud by se omezení vztahovalo na důvod uvedený v tomto zákoně např. rasa jednalo by se o přestupek. V tomto případě se však o diskriminaci nejspíše jednat nebude.
Spotřebiteli doporučujeme, pokud již tak neučinil, kontaktovat přímo společnost Seznam.cz, a.s.. Kontakt na technickou podporu Sbazaru je možné nalézt na webové adrese: https://napoveda.seznam.cz/cz/sbazar/kontakt-na-sbazar/.
Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Společnost nám sdělila, že dotazy uživatelů zodpoví operátoři její technické podpory. Ti taktéž nabídnou pomocnou ruku při řešení problémů spojených s využíváním jejích služeb. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/. V případě sporu se může právní zástupce protistrany obrátit přímo na právní oddělení společnosti.