Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 29.11.2022 před 17 hod. jsem navštívil prodejnu LIDL v Praze - Horní Měcholupy za účelem nákupu při uplatnění slevy 10% z kupónu vydaného za dosažení listopadového nákupu nad 6.000,- Kč. Zakoupil jsem rovněž "Hru na dveře" (kód 388641) v hodnotě 299,- Kč). Protože však tento výrobek nebyl zadán v systému prodejny, pokladna ho nenalezla a podle sdělení pokladní musel být zadán ručně. To však mohlo být pouze v dalším nákupu, i když jsem namítal, že slevu mám pouze na jeden nákup. Pokladní tedy po zaplacení nákupu bez tohoto výrobku sdělila situaci zřejmě vedoucímu prodejny, neboť přes komunikační zařízení mu diktovala potřebné údaje. Poté jsem tedy již mohl zaplatit výrobek, ale za jeho plnou cenu ve výši 299,- Kč, přičemž pokladní mi jen zopakovala, že v rámci předchozího nákupu výrobek do systému zadat nešlo.
388641 Hra.plachta, v regálu označen jako Hra na dveře
Vzhledem k chybě pracovníků prodejny zavést výrobek do systému, i když byl tento řádně vystaven v regálu, žádám o vyplacení 29,- Kč jako slevy ve výši 10% z odměny za uskutečněné nákupy.
|
Tweet |
Domníváme se, že přes technické problémy při naúčtování zboží na pokladně, měla být spotřebiteli sleva přiznána i v následujícím nákupu (hra na dveře). Společnost by tak měla spotřebiteli vystavit poukaz ve výši 10 % tohoto nákupu.
Tyto chyby doporučujeme spotřebitelům reklamovat ihned na místě (např. u vedoucího pracovníka).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.