Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#62618Neuznaná sleva z kupónu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2022, před 2 lety

Karel Malík

Znění stížnosti

Dne 29.11.2022 před 17 hod. jsem navštívil prodejnu LIDL v Praze - Horní Měcholupy za účelem nákupu při uplatnění slevy 10% z kupónu vydaného za dosažení listopadového nákupu nad 6.000,- Kč. Zakoupil jsem rovněž "Hru na dveře" (kód 388641) v hodnotě 299,- Kč). Protože však tento výrobek nebyl zadán v systému prodejny, pokladna ho nenalezla a podle sdělení pokladní musel být zadán ručně. To však mohlo být pouze v dalším nákupu, i když jsem namítal, že slevu mám pouze na jeden nákup. Pokladní tedy po zaplacení nákupu bez tohoto výrobku sdělila situaci zřejmě vedoucímu prodejny, neboť přes komunikační zařízení mu diktovala potřebné údaje. Poté jsem tedy již mohl zaplatit výrobek, ale za jeho plnou cenu ve výši 299,- Kč, přičemž pokladní mi jen zopakovala, že v rámci předchozího nákupu výrobek do systému zadat nešlo.


Produkt

388641 Hra.plachta, v regálu označen jako Hra na dveře


Požadované řešení

Vzhledem k chybě pracovníků prodejny zavést výrobek do systému, i když byl tento řádně vystaven v regálu, žádám o vyplacení 29,- Kč jako slevy ve výši 10% z odměny za uskutečněné nákupy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2022 15:55, před 2 lety

Domníváme se, že přes technické problémy při naúčtování zboží na pokladně, měla být spotřebiteli sleva přiznána i v následujícím nákupu (hra na dveře). Společnost by tak měla spotřebiteli vystavit poukaz ve výši 10 % tohoto nákupu.

Tyto chyby doporučujeme spotřebitelům reklamovat ihned na místě (např. u vedoucího pracovníka).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 09:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.