Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.12.2014.jsem zaslal stížnost na fungování internetu.Poslali jste technika, který vyměnil modem s tím že ho mám na třítýdenní vyzkoušení. Po celou dobu nedošlo k zlepšení , tak jsem opět problém řešil s Vaší společností . Poslali jste dalšího technika , který vyměnil zásuvku a údajně rozvody ,to jste mi zdělili po telefonickém rozhovoru.Tento technik však nic nezměřil a vyměnil pouze zásuvku! Po další stížnosti, že stav je stále stejný jste mi chtěli poslat dalšího technika , to jsem však odmítl s tím že jezdím na montáže a nemohu se stále věnovat technikům , kteří nic neřeší a problém neustále Vaše společnost odkládá!Proto jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy a poslal výpovědˇ 8.3.2015 Dnes 16.3.2015 jste opět voli že jste prováděli měření 92 hodin a že je vše v pořádku. Po dobu tří měsíců jsem na Vaší společnost zasílal měření, které bylo špatné. Proto požaduji vrácení poplatků za měsíce prosinec 2014 leden, únor.2015 a ne účtovali měsíc březen.2015. Dále pak trvám na odstoupení od smlouvy za nedodržení smluvních podmínek. Nesouhlasím s pokutou , kterou požadujete za předčasné odstoupení od smlouvy. Jinak jsem nucen odstoupit i od další smlouvy a přejít k jinému poskitovateli tel. služeb.Věřím že tak k dlouhodobému zákazníkovi jako jsem já, budete vstřícní a vše vyřešíte k oboustranné spokojenosti . S přáním hezkého dne Rudolf Faltýnek
Na řešení problému jste měli tři měsíce , trvám na odstoupení od smlouvy .
|
Tweet |
Není-li služba poskytována v souladu se smlouvou, je její příjemce oprávněn uplatnit reklamaci. Operátor je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Nevyhoví-li operátor reklamaci, nebo v případě, že spotřebitel nesouhlasí s jejím vyřízením, je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení (30 dnů od jejího uplatnění), jinak právo uplatnit námitku zanikne. Český telekomunikační úřad je dále oprávněn řešit spory mezi operátorem a účastníkem, které se týkají povinností uložených zákonem o elektronických komunikacích nebo na jeho základě.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.