Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
měl jsem u T-mobilu tarif Mých 5 za dohodnutou cenu 100Kč měsíčně se smlouvou na 2 roky. Smlouva měla končit ke konci ledna 2015, a tak jsem předem ukončil automatické prodlužování smlouvy s tím, že jsem si myslel, že smlouva ke konci ledna zanikne. Číslo nechci dále využívat a od té doby je vypnuté. Po dvou měsících jsem zjistil, že smlouva ukončena nebyla, byla bez mého vědomí a souhlasu převedena na dobu neurčitou a na vyšší tarif. Nyní 500Kč za měsíc (S námi v sítích bez závazku). Operátor mi sdělil, že mě informoval SMS, ale to číslo již nepoužívám, a tudíž jsem se to nedozvěděl, ani nevím, jesli SMS přišla. Je takovéto svévolné navýšení ceny přípustné? Neměl jsem být průkazně o změně informován předem? Po zjištění jsem smlouvu podle rady operátorky běžel okamžitě vypovědět. Děkuji.
Změna tarifu z Mých 5 na S námi bez závazku
Jelikož jsem dané služby nikdy nevyužil, číslo bylo vypnuté (je možné ověřit), osobně jsem zrušil automatické prodloužení, o změně jsem se nedozvěděl, tím jsem dle mého názoru jasně vyjádřil, že dané služby nepožaduji a nevyužívám. Žádám proto o vrácení částek spojených k nově nastaveným tarifem.
|
Tweet |
Obchodní podmínky společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. platné v lednu 2013 stanovují, že Účastnická smlouva se uzavírá na dobu sjednanou smluvními stranami. Je‑li Účastnická smlouva sjednána na dobu určitou, prodlužuje se automaticky po uplynutí sjednané doby trvání na dobu neurčitou, není‑li stanoveno v Účastnické smlouvě jinak nebo nedoručí‑li jedna ze smluvních stran druhé nejméně 30 dnů před uplynutím sjednané doby výpověď Účastnické smlouvy. Pokud tedy spotřebitel smlouvu nevypověděl, došlo uplynutím doby k prodloužení smlouvy na dobu neurčitou. Smlouva tudíž byla platná, i když spotřebitel službu nevyužíval.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.