Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62631Po úplném zaplacení zájezdu stále chodí výzvy na úhradu nedoplatku po splatnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2022, před 2 lety

Zuzana Hrdinová

Znění stížnosti

U cestovní kanceláře Fischer jsem si koupil zájezd na Lanzarote. První splátku jsem zaplatil z účtu, druhou z platební karty, třetí z benefit karty. Na všechny splátky existuje doklad. Z nějakého důvodu CK nezapočítala platbu z benefit karty. Upozornil jsem na to na CK a poradili, abych poslal doklad o zaplacení z benefit karty na email administrativa.cc@fischer.cz. To jsem udělal. Napřišla žádná odpověď a upomínky k platbě jsem dostával dál. Zavolal jsem tedy na Fischer call centrum, kde mi operátorka tvrdila, že mi nemůže pomoci ani mě někam přepojit a že mi sdělí další telefonní číslo, kde mám svou reklamaci uplatnit. Upomínky dostávám stále.


Produkt

Zájezd na Lanzarote 28. 12. 2022 - 5. 1. 2023 (7 nocí / 9 dní)


Požadované řešení

Vyjasnit a upravit status plateb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 12:07, před 2 lety

Společnost na svých internetových stránkách uvádí, že je možné mimo ostatní způsoby úhrady hradit zájezd i skrze Benefit a.s., Benefit Plus, Sodexo, EDENRED, Cheque Dejenuer, přičemž nelze hradit tímto způsobem samostatné letenky. Maximální částka, kterou lze těmito poukázkami hradit, se liší od zájezdu, proto je nutné ji ověřit na pobočce společnosti, u prodejce nebo na administrativa.cc@fischer.cz.

Pokud spotřebitel uhradí cenu zájezdu domluveným způsobem, nemůže společnost dále žádat spotřebitele k opětovnému uhrazení poslední splátky. Pokud by spotřebitel opětovně platbu zaslal, jednalo by se o bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebiteli doporučujeme opětovně kontaktovat společnost ohledně zaslané platby. Kontakt na Cestovní kancelář Fischer, a.s. lze nalézt zde: https://www.fischer.cz/kontakty?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=2-LT-DSA-Kanarske_ostrovy&gclid=EAIaIQobChMIyrPilpXi-wIViMx3Ch3I_gXSEAAYASABEgKXjfD_BwE.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 10:26, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.