Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
U cestovní kanceláře Fischer jsem si koupil zájezd na Lanzarote. První splátku jsem zaplatil z účtu, druhou z platební karty, třetí z benefit karty. Na všechny splátky existuje doklad. Z nějakého důvodu CK nezapočítala platbu z benefit karty. Upozornil jsem na to na CK a poradili, abych poslal doklad o zaplacení z benefit karty na email administrativa.cc@fischer.cz. To jsem udělal. Napřišla žádná odpověď a upomínky k platbě jsem dostával dál. Zavolal jsem tedy na Fischer call centrum, kde mi operátorka tvrdila, že mi nemůže pomoci ani mě někam přepojit a že mi sdělí další telefonní číslo, kde mám svou reklamaci uplatnit. Upomínky dostávám stále.
Zájezd na Lanzarote 28. 12. 2022 - 5. 1. 2023 (7 nocí / 9 dní)
Vyjasnit a upravit status plateb.
|
Tweet |
Společnost na svých internetových stránkách uvádí, že je možné mimo ostatní způsoby úhrady hradit zájezd i skrze Benefit a.s., Benefit Plus, Sodexo, EDENRED, Cheque Dejenuer, přičemž nelze hradit tímto způsobem samostatné letenky. Maximální částka, kterou lze těmito poukázkami hradit, se liší od zájezdu, proto je nutné ji ověřit na pobočce společnosti, u prodejce nebo na administrativa.cc@fischer.cz.
Pokud spotřebitel uhradí cenu zájezdu domluveným způsobem, nemůže společnost dále žádat spotřebitele k opětovnému uhrazení poslední splátky. Pokud by spotřebitel opětovně platbu zaslal, jednalo by se o bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebiteli doporučujeme opětovně kontaktovat společnost ohledně zaslané platby. Kontakt na Cestovní kancelář Fischer, a.s. lze nalézt zde: https://www.fischer.cz/kontakty?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=2-LT-DSA-Kanarske_ostrovy&gclid=EAIaIQobChMIyrPilpXi-wIViMx3Ch3I_gXSEAAYASABEgKXjfD_BwE.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.