Společnost


Auctio Energia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#62632Zaslání doporučeného dopisu ,adresát neznámý

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2022, před 2 lety

Jana Ullrichová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30.11.2022 jsem odeslala na adresu Auctio Energia s.r.o. Brno doporučený dopis.Jednalo se o odvolání plné moci, jelikož v květnu 2022 bude smlouva končit, 3 měsíce předem bych chtěla odeslat výpověď a řádné ukončení smlouvy. Doporučený dopis vrací pošta zpět s tím, že adresát je neznámý. Ale je to bohužel jediná adresa, kterou firma uvádí. Jak prosím postupovat?
Za informaci děkuji předem.

Ullrichová Jana, ***


Produkt

uzavření smlouvy o dodávkách energie


Požadované řešení

Nevím , jak dál postupovat, pokud odmítají převzít důležité dokumenty, týkající se ukončení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2022 10:42, před 2 lety

Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti (Lidická 700/19, Brno 602 00). Jestliže tak neučinil a zmařil-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Z výše uvedeného vyplývá, že smlouva bude vypovězena i přes nepřevzetí doporučeného dopisu.

Dozorovým orgánem v této oblasti je Energetický regulační úřad (https://www.eru.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2023 10:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.