Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
dňa 16.11.2022 som stornovala lístky - vid potvrdenia pdf 4 str. v prílohe. za tieto lístky som zaplatila platobnou kartou . Nesúhlasím s náhradou kreditov na na Smile Club účet . Zakúpiť lístky online bez registracie neumožňujete .
Lístky som stornovala včas a riadne zaplatila. Vaše kredity nepotrebujem ani nevyužijem. Podľa občianskeho zákonníka, ktorým sa musíte riadiť ste povinný ponúknuť možnosť ako má byť náhrada za storno lístka varená a uplatnená a ako chce zákazník refundáciu vrátiť . Mám za to, že podľa obchodného zákonníka by ste mali vrátiť peniaze vždy takým spôsobom ako boli prijaté, možnosť previesť kredity by mala byť voľba a slobodné rozhodnutie Vášho zákazníka. Keďže moje cesty nie sú pravidelné a cestujem vlakom Leo kredity nevyužijem.
Týmto žiadam spoločnosť Leo Express o vrátenie peňazí spať na účet, pretože sa mi to nezdá spravodlivé aby som prišla o svoje peniaze. Som si vedomá, že mi bude strhnutá nejaká malá čiastka poplatku za storno lístka ale žiadam svoje peniaze späť a nie Leo kredity, ktoré nevyužijem.
Cítim sa oklamaná a zámerne uvedená do omylu pretože pri vstupe / prihlásení do Smile Clubu neupozorňuje na túto automatickú formu a to je nekalé správanie Vašej spoločnosti.
Očakávam a žiadam o vrátenie poplatkov za zakúpené lístky späť obratom na účet z ktorého Vám boli uhradené platobná karta č. ** císlo účtu : ***.
V prípade, že nebude moja žiadosť vybavená a peniaze vrátené budem nútená obrátiť sa na Obchodnú inšpekciu
Očakávam a žiadam o vrátenie poplatkov za zakúpené lístky späť obratom na účet z ktorého Vám boli uhradené platobná karta č. ***, císlo účtu : ***
|
Tweet |
Dle ustanovení § 41 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu, platí, že nenastoupí-li cestující s platným jízdním dokladem pro jednotlivou jízdu cestu z důvodů na své straně, má právo na vrácení zaplaceného jízdného, jestliže nepoužitý jízdní doklad dopravci vrátí jde-li o veřejnou drážní osobní dopravu na dráze celostátní nebo na dráze regionální, nejpozději v den na ní uvedený jako den nástupu jízdy nebo potvrdil-li dopravce nejpozději v tento den nevyužití jízdního dokladu, a při částečném nevyužití jízdního dokladu pro jednotlivou jízdu má v takovémto případě právo na vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty.
Výše uvedené ustanovení má být dle našeho názoru interpretováno tak, že vrácením jízdného se rozumí vrácení peněžních prostředků v situaci, kdy cestující jízdenku hradil rovněž peněžními prostředky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, možnost stornovat jízdenku do leo kreditu by neexistovala, pokud byste si dobrovolně nezaložila věrnostní program a účet ve Smile Clubu. Členství ve věrnostním programu není podmínkou pro cestování s námi. Pokud jste předem věděla, že nebudete s námi cestovat pravidelně a tudíž systém odměňování za věrnost nevyužijete, nerozumíme tomu, proč jste se registrovala, když jste si jízdenku mohla koupit jako neregistrovaný zákazník, a pak jednoduše jízdenku stornovat zpět na platební kartu. To, že se členům věrnostního programu Smile Club jízdenky stornují do leo kreditu je na základě jejich dobrovolného souhlasu, který nám udělili, když při registraci souhlasili s podmínkami tohoto programu, což jste také učinila i Vy. Při registraci jste byla několikráte opakovaně upozorňována na to, že každým dalším krokem dáváte souhlas s podmínkami, předpokládá se, že když udělíte dobrovolný souhlas, předem se seznámíte s čím souhlasíte. Podmínky jsou veřejně dostupné na našich webových stránkách, a současně je odkaz na ně během registrace aktivní, jednoduše se tak můžete překliknout na webovou stránku a přečíst si je, než následně souhlas udělíte a registraci dokončíte. Pro dořešení Vašeho požadavku se prosím obraťte na naše zákaznické centrum s číslem jízdenky.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.